God morgen idag skal jeg å leona til byen handle litt julegaver å skumpinner er blitt tomt så det må fylles påGod morgen alle sammenplaner for dagen?
Hva er dine planer for idag da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God morgen idag skal jeg å leona til byen handle litt julegaver å skumpinner er blitt tomt så det må fylles påGod morgen alle sammenplaner for dagen?
God morgen idag skal jeg å leona til byen handle litt julegaver å skumpinner er blitt tomt så det må fylles påså skal vi i bursdag senere på dagen
![]()
Hva er dine planer for idag da?![]()
Hihi skal bli godt å momse i seg kakerJeg skal også i bursdag![]()
Takk for detGratulerer så mye![]()
God morgen alle sammenplaner for dagen?
Jahan kom som ett skudd på tirsdag
Tusen takk![]()
Vi skal på julemared 500 m borti gta her, så sal vi på julegateåpning og julegrantenning på Bærums verk.God morgen alle sammenplaner for dagen?
God morgen alle sammenplaner for dagen?
Såååeeee.... Jeg fikk baby idag![]()
Jahan kom som ett skudd på tirsdag
![]()
Tusen takk![]()
Når starter det då? Og kva slags mesterskap er det?Nei det starter ikke ennå![]()
Jada, ikkje mange store planar. Men skal få tid til litt kvalitetstidJeg har
Du da?
Kor gammal er storesøster då?Vet ikke når vi får reise... Jeg håper på søndag. Hun veier bare 2 kg nå, så viktig at jeg veier henne før og etter måltid så de ser at hun får mat. Er spent på veiinga imårra.
Hadde hun vært over 2,5 kg da hun ble født hadde jeg kanskje fått dra imårra.
Joda, det er igrunn greit å være her. Men jeg savner storesøster ❤ selv om hun er på besøk hver dag.
Her er det 2 avdelinger på føden, men det er forholdsvis rolig. Sjelden jeg ser andre. For det meste fedre på kjøkkenet![]()
Å, på Bærums verk er det jo skikkelig koselig. Fikk skikkelig julestemning sist eg var derVi skal på julemared 500 m borti gta her, så sal vi på julegateåpning og julegrantenning på Bærums verk.
God morgon til deg ogGod morgen alle sammenplaner for dagen?
Er vel Em, starter 7.des tror jeg det varNår starter det då? Og kva slags mesterskap er det?
Så koselig daJahan kom som ett skudd på tirsdag
![]()
Tusen takk![]()
Julebord i kveld og julegrantenning i morgenNokon som har kjekke planar for helga då?![]()
God morgenGod morgen alle sammenplaner for dagen?