Oh Yes! Kanskje hun rekker og bli "normal" størrelse til jul også. Håper detKoselig dåGreitt å få det unna før jul
![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oh Yes! Kanskje hun rekker og bli "normal" størrelse til jul også. Håper detKoselig dåGreitt å få det unna før jul
![]()
Å?? Har du fått baby??Har ikke vært her på generelt etter han komså er ikke rart du ikke har fått det med deg
![]()
Tusen takk![]()
Veldig bra at du dro ja. For noe har det jo vært. Men utrolig herlig at utfallet ble som det bleHahaheldig du som kunne bestemme deg for det
Vet ikke hvorfor hun er så lita. Men jeg hadde jo en fryktelig dårlig følelse på tirsdag, så er utrolig glad jeg dro på føden.... Vil ikke tenke på utfallet om ikke
Var gravid 1 time lengre denne gangen, haha
Har dere navn klart?
HahaBare å nyte og håpe det varer![]()
JaÅ?? Har du fått baby??![]()
Gratulerer sååå mye!!!![]()
Misfarget fostervann var det også... Huff!Veldig bra at du dro ja. For noe har det jo vært. Men utrolig herlig at utfallet ble som det bleog at de hørte på deg!
Jeg var gravid 1 1/2 uke lengre enn sist![]()
Kryssar fingrane for degOh Yes! Kanskje hun rekker og bli "normal" størrelse til jul også. Håper det![]()
Usj... Da var det i siste liten hun kom tenker jeg.. Svarte deg på face på navnMisfarget fostervann var det også... Huff!
Wow! Skikkelig rekord du da![]()
Yes det har jeg. Har hattnabodama på besøk, vi har sett på håndbal.. Min mann tok med uttene på badeland, da de kom tilbake var det kveldsmat for alle herGod kveld, Kengu! Har du ein fin kveld?
Høyres ut som ein flott kveldYes det har jeg. Har hattnabodama på besøk, vi har sett på håndbal.. Min mann tok med uttene på badeland, da de kom tilbake var det kveldsmat for alle her![]()
Nei, igrunn ikkeNokon som har kjekke planar for helga då?![]()
Ikkje mykje anna enn at eg skal jobbe i morgon. Og så skal me tenne julegrana på søndag. Og så skal eg bruke resten av tida på mini, for eg har vore mykje vekk frå ho dei siste dagane. Gubben er vekkreist, så me skal ha heime-aleine-festNei, igrunn ikkelite action på barsel.
Du da?
Rimelig rolig her jaIkkje mykje anna enn at eg skal jobbe i morgon. Og så skal me tenne julegrana på søndag. Og så skal eg bruke resten av tida på mini, for eg har vore mykje vekk frå ho dei siste dagane. Gubben er vekkreist, så me skal ha heime-aleine-fest
Skjer det ikkje så mykje på barsel altså?
Får du slappa av litt då i alle fall?![]()
Når får du reise heim då?Rimelig rolig her janoen trampende jordmødre ute i gangen bare.
Slappet av og slappet av... Får liksom ikke helt roa. Skulle selvfølgelig sovet men.... Vil hjem!
Skulle på julegrantenning jeg også på søndag, men det ble det altså ikke.
Koselig det danoen ganger er det faktisk ok at gubben er borte
![]()
Vet ikke når vi får reise... Jeg håper på søndag. Hun veier bare 2 kg nå, så viktig at jeg veier henne før og etter måltid så de ser at hun får mat. Er spent på veiinga imårra.Når får du reise heim då?eg koste meg faktisk på barsel eg. Slappa av og nøyt stillheita
ba faktisk om å få vere der ein ekstra dag. Men no fødte eg på eit veldig lite sjukehus då
![]()
Nei det starter ikke ennåHøyres ut som ein flott kveldEr det handballmesterskap eller noko no?
Nei, ble satt igang. Jeg dro på føden igårkveld pga lite liv i magen hele dagen. Legen mente det ikke var noe å vente med, tok masse tester først og hun dytta og dulta på magen men fikk ikke respons.
Så imorges kom lille snuppa på 2235 gr ❤