Så kjedelig da:/Får pusteproblemer bare ved tanken![]()
Jeg liker ikke bussen og synes det er veldig greit med lappen. Startet med scooter og gikk deretter over til bil. Har vel noe med hva man blir vant til også
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så kjedelig da:/Får pusteproblemer bare ved tanken![]()
Holder du på fortsatt?Joooo... Men er så kjedelig! Skulle liksom være hjemme igjen til kl12 trodde jeg.
Det synes jeg ogsåNammis! Wok er godt!
Nå er jeg inne på ny ctg. De syntes pulsen hennes var litt vel høy sist gang. Så sitter her da og dingler med føttene.Holder du på fortsatt?
Det var veldig lenge
Oi, daNå er jeg inne på ny ctg. De syntes pulsen hennes var litt vel høy sist gang. Så sitter her da og dingler med føttene.
Hahasyyyykt! Måler kynnere også, var oppe i 70 på målinga
rier er jo sånn type 80-100.
Ikke vant med bil jeg nei og bussen går hvert 10.min. så klarer meg igrunn okSå kjedelig da:/
Jeg liker ikke bussen og synes det er veldig greit med lappen. Startet med scooter og gikk deretter over til bil. Har vel noe med hva man blir vant til også![]()
D hadde vært fint detOi, da
Kanskje det blir baby på deg før du aner det![]()
![]()
Jeg hadde kynnere på 90 på alle ctg'en både når jeg var innlagt for to uker siden og på fredag når jeg var der, så de kan komme høyt opp de ogNå er jeg inne på ny ctg. De syntes pulsen hennes var litt vel høy sist gang. Så sitter her da og dingler med føttene.
Hahasyyyykt! Måler kynnere også, var oppe i 70 på målinga
rier er jo sånn type 80-100.
Da er det jo i grunn ikke noe problem. Blir en gang i framtiden daIkke vant med bil jeg nei og bussen går hvert 10.min. så klarer meg igrunn okmen jeg skal jo liksom kjøre opp da. Engang....
![]()
Jeg hadde kynnere på 90 på alle ctg'en både når jeg var innlagt for to uker siden og på fredag når jeg var der, så de kan komme høyt opp de og![]()
Var det ikke 10.desember du satset på da?D hadde vært fint det![]()
Jada, en eller annen gangDa er det jo i grunn ikke noe problem. Blir en gang i framtiden da![]()
Jo, hadde vært fint detVar det ikke 10.desember du satset på da?![]()
Før du fyller 40 kanskje?Jada, en eller annen gang![]()
Vanskelig å planlegge. Hun kommer når hun kommerJo, hadde vært fint detom ca 3 uker passer bra.
Flytter den grensen ofteFør du fyller 40 kanskje?
Da har du enda litt tid![]()
Vi har ett par navn, men nå er jeg usikker på disse. Så har egentlig ikke peiling.Vanskelig å planlegge. Hun kommer når hun kommer
Har dere navn klart da?
Da er du ikke helt i form nei.... StakkarFryser som bare det
Enda jeg har på ullklær og ligger under ullteppet :/
Hihi, kanskje lett å gjøre detFlytter den grensen ofte![]()