Skravletråd :)

Sykemldt t.o.m. 10.12 pga svangerskapskvalme...

Fortalte det til sjefen da jeg leverte den, så da var den biten ferdig og...:) *lettet* nå har han litt tid på å fordøye det...hehe
Kjekt. Får du slappet av litt :)

På tide med lappen snart kanskje? Surt at det har blitt så dyrt :(

Mamma tok lappen da hun var 27 og 3barnsmor. Fant ut at det var slitsomt med tre små på bussen :confused:
Ja, det er surt. Har heldigvis en sparekonto som dekker det :) så om jeg skulle hive meg rundt etterhvert så vil det ikke merkes på økonomien :)

Sitter å venter på ny ul nå. Hadde falt litt i vekst Lille - tuppa. Så skal sjekke blodgjennomstrømning. Var jo ca nå jeg fikk SF sist gang..

Ja, det er surt. Har heldigvis en sparekonto som dekker det :) så om jeg skulle hive meg rundt etterhvert så vil det ikke merkes på økonomien :)

Sitter å venter på ny ul nå. Hadde falt litt i vekst Lille - tuppa. Så skal sjekke blodgjennomstrømning. Var jo ca nå jeg fikk SF sist gang..
Lykke til

Det er kjekt med litt sparing ja ;)

Håper du slipper unna det denne gangen da, og alt er bra med lille uansett.

Den sjefen din er ikke helt god

Nei, greit å være borte fra han litt for å si det sånn :)
Men skal vel holde ut nå, så lenge spira sitter. Gidder ikke begynne å søke nye jobber nå, med tanke på at det blir permisjon osv etterhvert.
Kan bli litt keitete etterhvert når magen vokser og, med tanke på løft og arbeidsstillinger. Så da er det ikke umulig det blir svangerskapspenger etterhvert :)

Håper det går bra med ny ul:)
Gikk bra det. Nå sitter jeg med sånn måling av puls på baby og kynnere (ctg?). Ingen kynnere men høy puls på baby. Så må sitte her ei stund til.

Gikk bra det. Nå sitter jeg med sånn måling av puls på baby og kynnere (ctg?). Ingen kynnere men høy puls på baby. Så må sitte her ei stund til.
Okei. Håper det går greit og at du snart er på vei hjem igjen:)
Godt de følger skikkelig opp da.

Okei. Håper det går greit og at du snart er på vei hjem igjen:)
Godt de følger skikkelig opp da.
Joooo... Men er så kjedelig! Skulle liksom være hjemme igjen til kl12 trodde jeg.

Back
Topp