ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Lykke tilJeg betaler med apptimen min er halv. Så nå sitter jeg og venter med masse pittesmå søte mager. Så kommer jeg da, haha
store magen!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke tilJeg betaler med apptimen min er halv. Så nå sitter jeg og venter med masse pittesmå søte mager. Så kommer jeg da, haha
store magen!
Kjekt. Får du slappet av littSykemldt t.o.m. 10.12 pga svangerskapskvalme...
Fortalte det til sjefen da jeg leverte den, så da var den biten ferdig og...*lettet* nå har han litt tid på å fordøye det...hehe
Ja, det er surt. Har heldigvis en sparekonto som dekker detPå tide med lappen snart kanskje? Surt at det har blitt så dyrt
Mamma tok lappen da hun var 27 og 3barnsmor. Fant ut at det var slitsomt med tre små på bussen![]()
TakkLykke til![]()
Yes, men sånn er livet. Å få fast rundt her er kjempevanskelig dessverreJa, kjipt når det blir sånn.
Lykke tilJa, det er surt. Har heldigvis en sparekonto som dekker detså om jeg skulle hive meg rundt etterhvert så vil det ikke merkes på økonomien
Sitter å venter på ny ul nå. Hadde falt litt i vekst Lille - tuppa. Så skal sjekke blodgjennomstrømning. Var jo ca nå jeg fikk SF sist gang..
Ja, det er surt. Har heldigvis en sparekonto som dekker detså om jeg skulle hive meg rundt etterhvert så vil det ikke merkes på økonomien
Sitter å venter på ny ul nå. Hadde falt litt i vekst Lille - tuppa. Så skal sjekke blodgjennomstrømning. Var jo ca nå jeg fikk SF sist gang..
Den sjefen din er ikke helt godDen var 0845, så jeg er hjemme igjen nå
100% sykemeldt og en lite forstående sjef om at man kan være sykemldt pga svangerskapskvalmehaha
Den sjefen din er ikke helt god
Håper det går bra med ny ulTakkventer på ny ul nå, blodgjennomstrømning. Snuppa var litt lita visstnok. Krysser fingrene
![]()
Sykemldt t.o.m. 10.12 pga svangerskapskvalme...
Fortalte det til sjefen da jeg leverte den, så da var den biten ferdig og...*lettet* nå har han litt tid på å fordøye det...hehe
Vil ikkeDet må du ordne deg etter hvert![]()
Gikk bra det. Nå sitter jeg med sånn måling av puls på baby og kynnere (ctg?). Ingen kynnere men høy puls på baby. Så må sitte her ei stund til.Håper det går bra med ny ul![]()
Hvorfor ikke ?Vil ikke![]()
Vi skal ha wok i dag. Kan bruke kylling, svin eller pølsehar dere middagstips?
Okei. Håper det går greit og at du snart er på vei hjem igjenGikk bra det. Nå sitter jeg med sånn måling av puls på baby og kynnere (ctg?). Ingen kynnere men høy puls på baby. Så må sitte her ei stund til.
Får pusteproblemer bare ved tankenHvorfor ikke ?
Joooo... Men er så kjedelig! Skulle liksom være hjemme igjen til kl12 trodde jeg.Okei. Håper det går greit og at du snart er på vei hjem igjen
Godt de følger skikkelig opp da.
Nammis! Wok er godt!Vi skal ha wok i dag. Kan bruke kylling, svin eller pølse![]()