De tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med smsHar ikke fått med seg at de tar kort da vel?
Huff, håper ikke du kommer altfor sent da.
Lykke til hos på sykehuset![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
De tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med smsHar ikke fått med seg at de tar kort da vel?
Huff, håper ikke du kommer altfor sent da.
Lykke til hos på sykehuset![]()
Da får du betale med sms daDe tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med sms![]()
Uff daFår se hva legen sier iforhold til sykemld. Sitter og venter på å komme inn nå, og føler det er like før jeg spyr utover hele herhehe
Æsj...stakkars lilleHjeeeelp! Ronja har kasta oppi senga vår selvfølgelig. Så gubben må komme hjm når jeg skal på sykehuset. Han som for en gangs skyld faktisk skulle bli med
![]()
Så slitsomtHar nesten ikke sovet i natt. Feber og nesa renner![]()
Haha.. har ikke klart det på 9 år så...Du får omvende han![]()
Ja, har heldigvis sovet noen timer nå. Temmelig slapp ja:/Så slitsomt![]()
De tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med sms![]()
Da har du en jobb foran degHaha.. har ikke klart det på 9 år så...![]()
Håper du er kjapt på beina igjenJa, har heldigvis sovet noen timer nå. Temmelig slapp ja:/
Det håper jeg også. Takk for detHåper du er kjapt på beina igjen
God bedring!
Den var 0845, så jeg er hjemme igjen nåDa får du betale med sms da
Når er timen din da?
Okei. Greit å være sykmeldt med en sånn sjef da. Håper du snart føler deg litt bedreDen var 0845, så jeg er hjemme igjen nå
100% sykemeldt og en lite forstående sjef om at man kan være sykemldt pga svangerskapskvalmehaha
Jeg betaler med appDa får du betale med sms da
Når er timen din da?
Har ikke lappen. Og straks 2barnsmor...Javel? Visste ikke med sms.
Veeeldig sjelden jeg busser, så holder meg ikke så veldig oppdatert![]()
Så koseligJeg betaler med apptimen min er halv. Så nå sitter jeg og venter med masse pittesmå søte mager. Så kommer jeg da, haha
store magen!
Okei. Greit å være sykmeldt med en sånn sjef da. Håper du snart føler deg litt bedre![]()
Det må du ordne deg etter hvertHar ikke lappen. Og straks 2barnsmor...![]()
Uff, så kjedelig daJa, var egentlig veldig deilig å bare levere sykemeldinga og dra igjenhehe
Håper jeg og, men foreløpig i dag er det verre enn noen annen dag
Fikk svar på progesteron prøva mi i dag da...noen som lurer på svaret? Hahalegen lo litt av meg
![]()
Har ikke lappen. Og straks 2barnsmor...![]()