Skravletråd :)

Har ikke fått med seg at de tar kort da vel? :p
Huff, håper ikke du kommer altfor sent da.
Lykke til hos på sykehuset :)
De tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med sms :p

De tar ikke kort, men er noe som heter busskort og en app. Og man kan betale med sms :p

Javel? Visste ikke med sms.
Veeeldig sjelden jeg busser, så holder meg ikke så veldig oppdatert ;)

Da får du betale med sms da:p
Når er timen din da?
Den var 0845, så jeg er hjemme igjen nå :p
100% sykemeldt og en lite forstående sjef om at man kan være sykemldt pga svangerskapskvalme :p haha

Den var 0845, så jeg er hjemme igjen nå :p
100% sykemeldt og en lite forstående sjef om at man kan være sykemldt pga svangerskapskvalme :p haha
Okei. Greit å være sykmeldt med en sånn sjef da. Håper du snart føler deg litt bedre:)

Da får du betale med sms da:p
Når er timen din da?
Jeg betaler med app :) timen min er halv. Så nå sitter jeg og venter med masse pittesmå søte mager. Så kommer jeg da, haha:D store magen!

Jeg betaler med app :) timen min er halv. Så nå sitter jeg og venter med masse pittesmå søte mager. Så kommer jeg da, haha:D store magen!
Så koselig :)
Godt du kom deg frem nå da:)

Okei. Greit å være sykmeldt med en sånn sjef da. Håper du snart føler deg litt bedre:)

Ja, var egentlig veldig deilig å bare levere sykemeldinga og dra igjen :p hehe

Håper jeg og, men foreløpig i dag er det verre enn noen annen dag :p

Fikk svar på progesteron prøva mi i dag da...noen som lurer på svaret? Haha :p legen lo litt av meg ;)

Ja, var egentlig veldig deilig å bare levere sykemeldinga og dra igjen :p hehe

Håper jeg og, men foreløpig i dag er det verre enn noen annen dag :p

Fikk svar på progesteron prøva mi i dag da...noen som lurer på svaret? Haha :p legen lo litt av meg ;)
Uff, så kjedelig da:(
Hvordan gikk det med prøven din da? ;) :p

Har ikke lappen. Og straks 2barnsmor... :rolleyes:

På tide med lappen snart kanskje? Surt at det har blitt så dyrt :(

Mamma tok lappen da hun var 27 og 3barnsmor. Fant ut at det var slitsomt med tre små på bussen :confused:

Back
Topp