Okei. Så spennende. Kanskje lettere når dere får sett henneVi har ett par navn, men nå er jeg usikker på disse. Så har egentlig ikke peiling.
Var så lett med Ronja![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Okei. Så spennende. Kanskje lettere når dere får sett henneVi har ett par navn, men nå er jeg usikker på disse. Så har egentlig ikke peiling.
Var så lett med Ronja![]()
Lettere for hver gangHihi, kanskje lett å gjøre det![]()
Gubben er ikke enig. Han vil ha navn før hun blir født.Okei. Så spennende. Kanskje lettere når dere får sett henne![]()
Okei, da må dere bare bli enig daGubben er ikke enig. Han vil ha navn før hun blir født.
Det minner meg om den gravidspa timen din.. Har du bestilt ?Lettere for hver gang![]()
Vi skal ha wok i dag. Kan bruke kylling, svin eller pølse![]()
Okei, da kan det bli litt vanskelig :/Det er godt! men har ikke grønnsaker hjemmesulten.no!
Okei, da kan det bli litt vanskelig :/
Jeg vil ikke ha riersykt! Den kynnere jeg hadde var ingenting ifht de jeg pleier å ha. Så tipper mine også er sånn som du beskriver ja.
Jeg vil ha rier! Haha![]()
Skjønner den. Hva har du da?jepp, lille snupp er syk også. så er ikke bare å dra på butikken.
Da må du få i deg litt frokosthuffnå kommer kvalmen! på tide å spise frokost
![]()
Skjønner den. Hva har du da?
Hva med pannekaker eller pasta og kjøttdeig da?
Da hadde jeg tatt detkjøttdeig og pasta har jeggodt og enkelt
![]()
Høres bra utskal gjøre det nå![]()
Skulle faktisk, helt seriøst! Gjøre det idag. Men her sitter jeg da...Det minner meg om den gravidspa timen din.. Har du bestilt ?![]()
Kanskje spise frokost litt tidligere?huffnå kommer kvalmen! på tide å spise frokost
![]()
Nei Altså.... Vil jo helst slippe hele fødselenJeg vil ikke ha rierHehe .. Er ikke klar mentalt ennå
![]()
Hihi, okeiSkulle faktisk, helt seriøst! Gjøre det idag. Men her sitter jeg da...
Rekker det sikkert når jeg kommer hjem![]()