Skravletråd :)

Får pusteproblemer bare ved tanken :confused:
Så kjedelig da:/
Jeg liker ikke bussen og synes det er veldig greit med lappen. Startet med scooter og gikk deretter over til bil. Har vel noe med hva man blir vant til også:p

Holder du på fortsatt? :eek:
Det var veldig lenge
Nå er jeg inne på ny ctg. De syntes pulsen hennes var litt vel høy sist gang. Så sitter her da og dingler med føttene.
Haha:) syyyykt! Måler kynnere også, var oppe i 70 på målinga :eek: rier er jo sånn type 80-100.

Nå er jeg inne på ny ctg. De syntes pulsen hennes var litt vel høy sist gang. Så sitter her da og dingler med føttene.
Haha:) syyyykt! Måler kynnere også, var oppe i 70 på målinga :eek: rier er jo sånn type 80-100.
Oi, da:eek:
Kanskje det blir baby på deg før du aner det ;) :D

Så kjedelig da:/
Jeg liker ikke bussen og synes det er veldig greit med lappen. Startet med scooter og gikk deretter over til bil. Har vel noe med hva man blir vant til også:p
Ikke vant med bil jeg nei og bussen går hvert 10.min. så klarer meg igrunn ok :) men jeg skal jo liksom kjøre opp da. Engang.... :p

Jeg hadde kynnere på 90 på alle ctg'en både når jeg var innlagt for to uker siden og på fredag når jeg var der, så de kan komme høyt opp de og :)

Ikke vant med bil jeg nei og bussen går hvert 10.min. så klarer meg igrunn ok :) men jeg skal jo liksom kjøre opp da. Engang.... :p
Da er det jo i grunn ikke noe problem. Blir en gang i framtiden da;)

Jeg hadde kynnere på 90 på alle ctg'en både når jeg var innlagt for to uker siden og på fredag når jeg var der, så de kan komme høyt opp de og :)
:eek: sykt! Den kynnere jeg hadde var ingenting ifht de jeg pleier å ha. Så tipper mine også er sånn som du beskriver ja.
Jeg vil ha rier! Haha :):p

Fryser som bare det:eek:
Enda jeg har på ullklær og ligger under ullteppet :/

Vanskelig å planlegge. Hun kommer når hun kommer ;)
Har dere navn klart da?
Vi har ett par navn, men nå er jeg usikker på disse. Så har egentlig ikke peiling.
Var så lett med Ronja :D

Back
Topp