Skravletråd :)

Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb? :p Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.

Sikkert lønnshopp også da.
Oi, så spennende:D
Søk du! Hvis ikke vil du sikkert angre;)

Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb? :p Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.

Så bra, SØK :D

Heldige deg ;)

Så spennende da :)
Lønner seg sikkert å lese om det ja, men virker jo da som resten har god tro på at du kan klare det ;)
Bare å søke da vel? :D

Heldige deg ;)

Så spennende da :)
Lønner seg sikkert å lese om det ja, men virker jo da som resten har god tro på at du kan klare det ;)
Bare å søke da vel? :D
Ja. Må lese mer. Den er ikke lyst ut enda så jeg. Om det er opplæring er det jo litt lettere da. Og jeg lærer kjapt. Det vet jeg. Men lese lese ja :p Hadde jo lyst å stige i rankene, men fra bud til sjef hørtes farlig høyt ut haha!

Ja. Må lese mer. Den er ikke lyst ut enda så jeg. Om det er opplæring er det jo litt lettere da. Og jeg lærer kjapt. Det vet jeg. Men lese lese ja :p Hadde jo lyst å stige i rankene, men fra bud til sjef hørtes farlig høyt ut haha!

Skjønner at det kan virke skummelt, men så gøy da :D
Vil vel tro at det er en form for opplæring?

Takk dere! Først lese litt om stillingen tror jeg. Som sagt syns jeg det virker litt skummelt og jeg har ikke annen erfaring enn at jeg jobber i posten som postbud :p Data er jeg en kløpper på da i det minste :p
Greit å lese. Alt kan læres tenker jeg ;)

Da er kjøttet på kok. Alt av kålhode og gulrøtter kappa opp. Poteter klare for å blandes med mel og bli komler. Huset så å si rengjort innimellom. Unger oppe og leker i fred og ro mens jeg løper overalt. Jeg er lei av å skrelle og lei av å rydde nå.

Gjerne begynne dekke bordet nå da.... Så var det også klart liksom :p Fremdeles 2.5 t ca til middag ja :D
Flink du er. Ble middagen bra?

Back
Topp