Skravletråd :)

Tar ein ny oppdatering eg sjøl om eg henger et par timer etter :p
ImageUploadedByBV Forum1413122959.673350.jpgImageUploadedByBV Forum1413122969.218387.jpgImageUploadedByBV Forum1413122982.569824.jpgImageUploadedByBV Forum1413122997.419021.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei jeg har gått skravlelei delux siste uken så her skravles det svært lite.
Skjønner den. Kjent litt på det de siste dagene jeg også. Tror mange merker at det ble veldig mye i starten :eek:

Eg har bare hoppa rett på slutten :p

Ja, måtte gjøre det jeg også:p
Når er det ny oppdatering igjen egentlig? Ikke fått med meg om den nyeste var helt ny :p

Så flink du er:D blir nok nydelig!
Her forlanger barna pannekaker...så da ble det det:p
Pannekaker er nydelig da! Men tar tid det også gitt :p

Ble veldig godt. Mamma og pappa rulla ut dørene mette og gode så :p

Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb? :p Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.

Sikkert lønnshopp også da.

Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb? :p Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.

Sikkert lønnshopp også da.

Haha. Stilig!!!

Søk!!! :D :D :D

Back
Topp