ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
Hehe ja det gjør meg i grunnen ingentingWhat? Hvordan går det ann? Haha så heldig du er igrunnen![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe ja det gjør meg i grunnen ingentingWhat? Hvordan går det ann? Haha så heldig du er igrunnen![]()
God morgen, ikke så mye spennende her annet en "trøtt vil ikke gå ut hund" rydder litt i boden og fyr i peisen og høstkos så langt. Var tidlig oppe!lys våken, så opplagt. Ellers er planen etter rydding. Å fylle huset med deilg brødbakstlukt og se på Grey's anatomy.
God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir detVis vedlegget 82625
Da er det fullt lov til å legge seg igjen. Nyte at barna sover. Her startet minste dagen 0540:/
Takk, ser jeg daler nedover. Når det blir så mye helge kos og jobb i uka. Sov godt da.
Holder meg rundt samme plassen. Vanskelige sitte her inne når det er helg og ungene har fri![]()
Det er herlig å få sovet så lengeHan våkna no 10.30. Hoho. Da e jo heilt fantastisk!!!![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Der kom jaggu oppdatering ogOppdatering fra kl.10.15 Vis vedlegget 82635Vis vedlegget 82636Vis vedlegget 82637Vis vedlegget 82638Vis vedlegget 82639Vis vedlegget 82640
Vi har en tendens til å glemme oss ut herOoooh, spising er uaktuelt under en bones-episode. Er såvidt jeg turte å drikke kaffe.
Trur jeg har fått lurt henne ut på do nå xDKjenner til den trøtte typen hund
Hehe
Brødbakst høres godt ut![]()
Kjørte mye utenlands når jeg var liten da. Så har vært med til Russland, Finland og Sverige og Tyskland mange ganger daGreit han holder seg innenlands da![]()
Potetene er ferdig skrelt nå daSkrelle poteter er aldri gøy! Men kos deg med god mat og familie![]()
Oppdatering fra kl.10.15 Vis vedlegget 82635Vis vedlegget 82636Vis vedlegget 82637Vis vedlegget 82638Vis vedlegget 82639Vis vedlegget 82640
God morgen alle sammen![]()
Trur jeg har fått lurt henne ut på do nå xD
Det var dumt![]()
jeg som gledet meg
![]()
Vi har en tendens til å glemme oss ut herMen heldigvis går "sjokket" fort over også
![]()
HeheGir det et forsøk til. Funker det ikke denne gangen gir jeg opp![]()
Skravlehøne5 innlegg siden forrige oppdatering ja...tar det litt rolig i dag
Tipper vel 3000 på neste regner jeg med![]()