Skravletråd :)

What? Hvordan går det ann? Haha så heldig du er igrunnen :P
Hehe ja det gjør meg i grunnen ingenting :) aldri likt noe dessert greier heller , utenom is. Var utrolig plagsomt i middagsbesøk og bursdagsbesøk hos besteforeldre i mine yngre dager, når de alltid skulle kommentere det, men da gjerne med at jeg ikke spiste pga jeg skulle holde meg slank osv .

God morgen, ikke så mye spennende her annet en "trøtt vil ikke gå ut hund" rydder litt i boden og fyr i peisen og høstkos så langt. Var tidlig oppe! :D lys våken, så opplagt. Ellers er planen etter rydding. Å fylle huset med deilg brødbakstlukt og se på Grey's anatomy.

Kjenner til den trøtte typen hund ;)
Hehe
Brødbakst høres godt ut :)

God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir det :) Vis vedlegget 82625

Den så veldig luftig og god ut :)
Viktig med mye kaker når noen skal feires!! ;)

Takk, ser jeg daler nedover. Når det blir så mye helge kos og jobb i uka. Sov godt da.

E det for mangen skravlere? :) har sovet utrulig godt eg no. Han våkna ikkje før 10.30. Så i dag fikk eg virkelig sove ut :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Oppdatering fra kl.10.15 ImageUploadedByBV Forum1413103726.819441.jpgImageUploadedByBV Forum1413103734.388666.jpgImageUploadedByBV Forum1413103743.269171.jpgImageUploadedByBV Forum1413103750.435919.jpgImageUploadedByBV Forum1413103757.936648.jpgImageUploadedByBV Forum1413103766.336126.jpg

Sent from my iPhone using BV Forum

Ooooh, spising er uaktuelt under en bones-episode. Er såvidt jeg turte å drikke kaffe.
Vi har en tendens til å glemme oss ut her :p Men heldigvis går "sjokket" fort over også :p

Greit han holder seg innenlands da:)
Kjørte mye utenlands når jeg var liten da. Så har vært med til Russland, Finland og Sverige og Tyskland mange ganger da :D Det var kjekke turer. Fikk godis og alt jeg ville da :D Pluss kvalitetstid med pappa :D

Back
Topp