Liker ikke kake?? Ingen liksom?Ojnesten en kake hver det jo
![]()
Jeg liker ikke kake .
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Liker ikke kake?? Ingen liksom?Ojnesten en kake hver det jo
![]()
Jeg liker ikke kake .
Ble Sjokoladekake, muffins, bløtkake og gele med bærhjerteform med ett lag bringebærgele med jordbær og lag to med blåbær gele og bringebær.
![]()
Nei nå ble det så stille at jeg får vel ligge meg jeg og . Snakkes imorgen![]()
Så nettopp ferdig LOST også. Dummeste slutten!
Helt enig, jeg elsker serien. Men fytti katta hvor sur jeg ble av slutten. Er så lenge siden at eet ligger lengst bak i hodet nå xD.Så nettopp ferdig LOST også. Dummeste slutten!
Høres fantastisk ut!Familien min er veldig kakemennesker..
Da bestefar fylte 85 hadde vi 18 gjester og 16 kaker![]()
Jeg er oppe! Lys våken faktisk, og jeg har ikke barn enda en gang xDGod morgen![]()
Noen som er tidlig opp her?
Hhvordan kan man ikke like kake? Finnes jo sååå mye forskjellig!Ojnesten en kake hver det jo
![]()
Jeg liker ikke kake .
God morgen![]()
Noen som er tidlig opp her?
God morgen! Ja, det er søndag. Men jeg er lys våken! Sovet godt. Tent litt lys og fyrt i ovnen. Gleder meg bare til hunden gidder å våkne og komme ned å se. Hun elsker fyr i ovnen. Årets første. Gadd ikke slå på varmepumpen. Er ikke så kaldt egentlig, men hadde så lyst å fyre litt! Høstkos! Ønsker dere en flott morgen. Hva er deres planer for dagen?
God mårenVåkna no, men minsten sover enda. Så sovner sikkert igjen straks
Sent from my iPhone using BV Forum
Takk, ser jeg daler nedover. Når det blir så mye helge kos og jobb i uka. Sov godt da.Får komme med en liten oppdatering eg før eg sovner igjen.Vis vedlegget 82615Vis vedlegget 82616Vis vedlegget 82617Vis vedlegget 82618Vis vedlegget 82619Vis vedlegget 82620
Sent from my iPhone using BV Forum
Jeg er oppe! Lys våken faktisk, og jeg har ikke barn enda en gang xD
Takk, ser jeg daler nedover. Når det blir så mye helge kos og jobb i uka. Sov godt da.
Blir vel bra! Gjøre noe spesielt? Langt å kjøre hjem?God morgen![]()
Det hørtes så koselig ut med fyr i peisen.
Jeg og ungene skal tilbringe dagen med besteforeldre før vi drar hjem til mannen.