Skravletråd :)

God morgen da. Eldste har rydda alt, så nå er det bare støvsuge litt og vaske litt før jeg begynner skrelle poteter. Bare 6 kg poteter å skrelle.... Å lage komle er litt kjedelig det :p Men har jo middag for 3 dager da i det minste :p

God morgen da. Eldste har rydda alt, så nå er det bare støvsuge litt og vaske litt før jeg begynner skrelle poteter. Bare 6 kg poteter å skrelle.... Å lage komle er litt kjedelig det :p Men har jo middag for 3 dager da i det minste :p

God morgen:)

Så flink unge du har:) noen råd å gi bort til hvordan jeg får mine til å rydde;)

God morgen :)
Sofaslækking på gang her mens det høljer ned utenfor :)
Skjer det noe spennende på søndagen deres da? :)

Hvordan smaker komle? Aldri smakt det jeg :p

Vet ikke helt hvordan forklare det da.. Er jo potet blanda med mel. Smaker ikke mel da :p Det er liksom bare snadder :p

Lost har jeg aldri sett. Du må se bones. Nettopp fullført hele serien :P
Bones er grei tidsfordriv ja :D Mye humor også inni der :p Ikke alltid jeg føler det er lurt å spise mens jeg ser det derimot :p Hahahaha. Plutselig dukker det ekleste av eklest opp av lik liksom :p

Lost var gøy de første sesongene også ble det hele bare dumt :p Ikke søren om jeg orker å se hele den serien.

God morgen, ikke så mye spennende her annet en "trøtt vil ikke gå ut hund" rydder litt i boden og fyr i peisen og høstkos så langt. Var tidlig oppe! :D lys våken, så opplagt. Ellers er planen etter rydding. Å fylle huset med deilg brødbakstlukt og se på Grey's anatomy.

God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir det :) ImageUploadedByBV Forum1413100217.078393.jpg

God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir det :) Vis vedlegget 82625
Ooh jummi! Hørtes ut som en travel og kjekk dag da :D

Skal lage komle, og har invitert foreldre bort. Så må vel egentlig begynne skrelle poteter... Det er vare så kjedelig :p

Bones er grei tidsfordriv ja :D Mye humor også inni der :p Ikke alltid jeg føler det er lurt å spise mens jeg ser det derimot :p Hahahaha. Plutselig dukker det ekleste av eklest opp av lik liksom :p

Lost var gøy de første sesongene også ble det hele bare dumt :p Ikke søren om jeg orker å se hele den serien.

Ooooh, spising er uaktuelt under en bones-episode. Er såvidt jeg turte å drikke kaffe.

Back
Topp