Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er greit med litt liv.lite ellers på bv tror jeg.
God morgen da. Eldste har rydda alt, så nå er det bare støvsuge litt og vaske litt før jeg begynner skrelle poteter. Bare 6 kg poteter å skrelle.... Å lage komle er litt kjedelig detMen har jo middag for 3 dager da i det minste
![]()
Hu er 8.5 år daGod morgen![]()
Så flink unge du harnoen råd å gi bort til hvordan jeg får mine til å rydde
![]()
Vet ikke helt hvordan forklare det da.. Er jo potet blanda med mel. Smaker ikke mel daGod morgen
Sofaslækking på gang her mens det høljer ned utenfor
Skjer det noe spennende på søndagen deres da?
Hvordan smaker komle? Aldri smakt det jeg![]()
Hehe ja får vel detkanskje jeg våkner til det imorgen ?
![]()
Så nettopp ferdig LOST også. Dummeste slutten!
God morgen, så flink hun er. Sjekk ut denne linken. Hadde jo vært mye enklere å gjøre klart til komle sånn. http://buzzit.no/genialt-triks-slik...o-poteter-pa-50-sekunder-med-perfekt-resultatGod morgen da. Eldste har rydda alt, så nå er det bare støvsuge litt og vaske litt før jeg begynner skrelle poteter. Bare 6 kg poteter å skrelle.... Å lage komle er litt kjedelig detMen har jo middag for 3 dager da i det minste
![]()
Bones er grei tidsfordriv jaLost har jeg aldri sett. Du må se bones. Nettopp fullført hele serien![]()
Haha jaGod morgen, så flink hun er. Sjekk ut denne linken. Hadde jo vært mye enklere å gjøre klart til komle sånn. http://buzzit.no/genialt-triks-slik...o-poteter-pa-50-sekunder-med-perfekt-resultat
God morgen
Sofaslækking på gang her mens det høljer ned utenfor
Skjer det noe spennende på søndagen deres da?
Hvordan smaker komle? Aldri smakt det jeg![]()
Neste gang kanskje.Haha jaHar sett den før
Men skulle gjerne gjort sånn ja, men tror nok jeg gjør det gamlemåten
![]()
Ooh jummi! Hørtes ut som en travel og kjekk dag daGod søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir detVis vedlegget 82625
Så flink du erDa er dagens håndarbeid over for idag. Nå har jeg bare vondt i ryggen !
Vis vedlegget 82563Vis vedlegget 82564
Hva bestemte du deg for!?Å der hadde jeg endelig bestemt meg så da var skoa i boks.
Bones er grei tidsfordriv jaMye humor også inni der
Ikke alltid jeg føler det er lurt å spise mens jeg ser det derimot
Hahahaha. Plutselig dukker det ekleste av eklest opp av lik liksom
Lost var gøy de første sesongene også ble det hele bare dumtIkke søren om jeg orker å se hele den serien.
Så deilig. Hva skal det der bli?God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir detVis vedlegget 82625