Kan jo hvertfall sende 1 episode som kan avslutte og gi litt svar :/I know!!! Er sykt irriterende!!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan jo hvertfall sende 1 episode som kan avslutte og gi litt svar :/I know!!! Er sykt irriterende!!
Kan jo hvertfall sende 1 episode som kan avslutte og gi litt svar :/
Det er dårlig gjort å holde det der for deg selvHer har det lynt og tordna i heile dag.kunne meir enn gjærne fått regnet vårt som har vært her
Sent from my iPhone using BV Forum
Prøvde å google. Ser dårlig ut :/Kunne igrunn gjort det. Men dette er kanskje to år siden. jeg har ikke tittet innom igjen. Mulig det har kommet![]()
Du VIL ha lyn og torden?Det er dårlig gjort å holde det der for deg selv![]()
Prøvde å google. Ser dårlig ut :/
Det er dårlig gjort å holde det der for deg selv![]()
Så nettopp ferdig LOST også. Dummeste slutten!Ja, fant ut det etter å google litt selv nå![]()
Hehe ja får vel detJamen, nå har jeg sendt bort uværet. Er ikke sikker på hvilken retning jeg blåste det til, men det er ikke her hos meg lenger hvertfallDu får ta med deg paraplyen og dra ut og lete
![]()
Familien min er veldig kakemennesker..Tror jeg kommer på besøk en tur![]()
HahaFamilien min er veldig kakemennesker..
Da bestefar fylte 85 hadde vi 18 gjester og 16 kaker![]()
Aha! Takk for svar og håper alt går braPga jeg har noe hjerteproblemer . De snakker om tidligere og, men jeg vil ikke det.
OjFamilien min er veldig kakemennesker..
Da bestefar fylte 85 hadde vi 18 gjester og 16 kaker![]()
Ja satser på at alt går fintAha! Takk for svar og håper alt går bra![]()
God nattaTror jeg skal gå å finne senga. God natt alle![]()
Får håpe på detGod nattasov godt og drøm søtt
![]()
Hehe nei egenttlig ikke.. Alle får med deg litt hjem etterpåHahaDet er jo helt sinnsykt! Rester lenge da?
![]()
Hehe, ja. Var del. Nå kommer en del familie og venner her i forbindelse med 1års dagen til veslegutt. Så blir ikke med det helt første. Over jul blir det en tur![]()