Skrelle poteter er aldri gøy! Men kos deg med god mat og familieOoh jummi! Hørtes ut som en travel og kjekk dag da
Skal lage komle, og har invitert foreldre bort. Så må vel egentlig begynne skrelle poteter... Det er vare så kjedelig![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Skrelle poteter er aldri gøy! Men kos deg med god mat og familieOoh jummi! Hørtes ut som en travel og kjekk dag da
Skal lage komle, og har invitert foreldre bort. Så må vel egentlig begynne skrelle poteter... Det er vare så kjedelig![]()
God søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir detVis vedlegget 82625
Ligger bilder lenger bak, ble viking og leaf til en god prisHva bestemte du deg for!?![]()
Greit han holder seg innenlands daNei. Som regel mellom Rogaland og opp til Nord Norge. Så borte så å si hele ukene![]()
Håper vesla får en super dagGod søndag jenter. dere skal i dag? Her bakes det på høyt plan (bokstavlig talt). Vesla skal feires stort i dag med familien. 20 gjester blir detVis vedlegget 82625
Kake med vaniljekrem og jordbær. Sukker fondant på toppen med Frozen merke på.Så deilig. Hva skal det der bli?
Takk.Wow!! For en kake!!!
Lurer litt på om det blir lekeland med barna idag. Men ryggen min sier egentlig at vi burde tilbringe dagen på sofaen
Flotte skoDe her fra Viking og leaf
![]()
![]()
Å nei, stakkars lilleHehe, du får gjøre det.
Nå har jeg ei frøken med nesten 39 i feber, har fått pille, har fått dentinox, har fått melk og vil ikke sove, vil ikke være på fanget, vil ikke at jeg stryker på henne når hun ligger i senga(da bare slår hun meg bort.) Hun bare klager om jeg er på rommet hennes og bare gråter om jeg går ut. Lykkelig lørdagskveld![]()
Det gjør hun sikkert. Vet om ett par av gavene hennes og hun kommer til å være i ekstase. Så langt har hun fått 5 gaver hun ikke har sluttet å leke med siden hun fikk dem i det andre selskapet i gårHåper vesla får en super dag![]()
Stilig. Håper vi får se bilde etterpå.Kake med vaniljekrem og jordbær. Sukker fondant på toppen med Frozen merke på.
Nei ingenLiker ikke kake?? Ingen liksom?
Jeg har sovet godtHar du sovet godt?
Liker verken smak eller konsistensHhvordan kan man ikke like kake? Finnes jo sååå mye forskjellig!
Det var dumtTviler. Jeg blåste ikke hardt nok. Det kom tilbake![]()
Tusen takk for detSå flink du er
Kjempe fin!
What? Hvordan går det ann? Haha så heldig du er igrunnenNei ingenhar aldri gjort det
![]()
FlinkaTusen takk for detidag må jeg pusse og male vuggen til lille gutt, så den får luftet seg .