Skravletråd :)

God morgen da. Eldste har rydda alt, så nå er det bare støvsuge litt og vaske litt før jeg begynner skrelle poteter. Bare 6 kg poteter å skrelle.... Å lage komle er litt kjedelig det :p Men har jo middag for 3 dager da i det minste :p
Så flink eldste er til å hjelpe til:D
Kos deg med matlaging!

God morgen :)
Sofaslækking på gang her mens det høljer ned utenfor :)
Skjer det noe spennende på søndagen deres da? :)

Hvordan smaker komle? Aldri smakt det jeg :p
God ettermiddag:D
Jeg har vært i kirken med mellomste for å motta 4 års boka..
Nå vasker mannen grillen og jeg skal finne ut hva vi skal ha til middag:D

Ja, men nå skrev ikke hun om hun bruker billig sparkjøpgarn? Om det er voksen str XS?

Nei, men derfor jeg skrev prisen på garnet jeg kjøpte ;) da blir det jo 500-1000 for arbeidet alt etter hva str er tenker jeg ;)

Kjørte mye utenlands når jeg var liten da. Så har vært med til Russland, Finland og Sverige og Tyskland mange ganger da :D Det var kjekke turer. Fikk godis og alt jeg ville da :D Pluss kvalitetstid med pappa :D
Så spennende og koselig:D
Min pappa var også lastebilsjåfør da jeg var liten...bare innenlands da:) Men jeg fikk ligge baki køya på mange turer:D

Da er kjøttet på kok. Alt av kålhode og gulrøtter kappa opp. Poteter klare for å blandes med mel og bli komler. Huset så å si rengjort innimellom. Unger oppe og leker i fred og ro mens jeg løper overalt. Jeg er lei av å skrelle og lei av å rydde nå.

Gjerne begynne dekke bordet nå da.... Så var det også klart liksom :p Fremdeles 2.5 t ca til middag ja :D
Så flink du er:D blir nok nydelig!
Her forlanger barna pannekaker...så da ble det det:p

Hehe ja det gjør meg i grunnen ingenting :) aldri likt noe dessert greier heller , utenom is. Var utrolig plagsomt i middagsbesøk og bursdagsbesøk hos besteforeldre i mine yngre dager, når de alltid skulle kommentere det, men da gjerne med at jeg ikke spiste pga jeg skulle holde meg slank osv .
Jeg tenker at om du ikke liker det, er jo det bra. Da skal ikke andre blande seg oppi, å få deg til å smake engang til :D Er ikke vits å prøve å like noe som ikke er sunt :P Jeg er altfor glad i søtsaker :D Nammmm!

God ettermiddag :)
Håper alle har hatt en fin søndag så langt:)

Back
Topp