Fornøyd med boka ? Var vel litt stas?God ettermiddag
Jeg har vært i kirken med mellomste for å motta 4 års boka..
Nå vasker mannen grillen og jeg skal finne ut hva vi skal ha til middag![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fornøyd med boka ? Var vel litt stas?God ettermiddag
Jeg har vært i kirken med mellomste for å motta 4 års boka..
Nå vasker mannen grillen og jeg skal finne ut hva vi skal ha til middag![]()
Ah. Nei.. Postbudene her![]()
God ettermiddag damer![]()
Akkurat våknet etter noen timers søvn . Formen er elendig idag![]()
Hva har dere gjort?
Det jeg håper og tror.Om det er det tror jeg gjerne jeg virkelig vurderer det
Ja. Men greit med litt opplæring da uansett![]()
Jeg også! Blor litt så periodevis. Noen dager helt hekta, andre bare helt slask på alle fronter.Nei jeg har gått skravlelei delux siste uken så her skravles det svært lite.
Det skal jegBlir veldig spennende da
Du får holde oss oppdatert![]()
Hvilken type jobb? Sats alt! Sats stort! Ikke vær redd. Jeg hoppet rett forbi en som hadde jobbet lenge i bedriften. Både regionsjefen og landsskjefen ville satse på meg. Jeg er den yngste butikksjefen i bedriften/norge.Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb?Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.
Sikkert lønnshopp også da.
Er sjef for postbud. Jeg er i dag postbud daHvilken type jobb? Sats alt! Sats stort! Ikke vær redd. Jeg hoppet rett forbi en som hadde jobbet lenge i bedriften. Både regionsjefen og landsskjefen ville satse på meg. Jeg er den yngste butikksjefen i bedriften/norge.
Alder har ikke noe å si. Hvis de andre sier du er flink så gjør du det. Tro på deg selv. Alt du mangler, lærer du. Krysser fingrer og tær for deg.
Har tydligvis havnet i samme klubb. Sov litt jeg også. Hofta/høyrefoten/bekknet funker ikke. Alt er i klem. Klarte å lage middag da.God ettermiddag damer![]()
Hva har dere gjort?
Du taper ingenting på å søke . Så jeg hadde lett gjort det! Tenk for en mulighetEr sjef for postbud. Jeg er i dag postbud daOg tusen takk for gode støttende ord!
Tror søren jeg skal prøve meg jeg
![]()
Så bra! Gratulerer! Aldri smakt det selv, så vet ikke. Men godt å få skryt av mesteren.Den ble fantastisk. Akkurat som mamma lager de. Det sa både mamma og pappa ogsåSå da er jeg meget fornøyd
Og rester i ett par dager nå da
![]()
UsjHar tydligvis havnet i samme klubb. Sov litt jeg også. Hofta/høyrefoten/bekknet funker ikke. Alt er i klem. Klarte å lage middag da.
Ja, akkurat sånn er det faktiskJeg også! Blor litt så periodevis. Noen dager helt hekta, andre bare helt slask på alle fronter.
TakkDu taper ingenting på å søke . Så jeg hadde lett gjort det! Tenk for en mulighetgo for it!!
Veldig. Pappa sa han foretrakk mine komler over biff anyday såSå bra! Gratulerer! Aldri smakt det selv, så vet ikke. Men godt å få skryt av mesteren.
Så kjdelig, god bedringHar tydligvis havnet i samme klubb. Sov litt jeg også. Hofta/høyrefoten/bekknet funker ikke. Alt er i klem. Klarte å lage middag da.
Et sted må du jo begynne å få erfaringTakk dere! Først lese litt om stillingen tror jeg. Som sagt syns jeg det virker litt skummelt og jeg har ikke annen erfaring enn at jeg jobber i posten som postbudData er jeg en kløpper på da i det minste
![]()
Æsj...kjedelig med kjip formGod ettermiddag damer![]()
Hva har dere gjort?
Var veldig stasFornøyd med boka ? Var vel litt stas?
Det klarer du! Husk at du kan hvis du vil!Er sjef for postbud. Jeg er i dag postbud daOg tusen takk for gode støttende ord!
Tror søren jeg skal prøve meg jeg
![]()