Skravletråd :)

God ettermiddag damer :)
Akkurat våknet etter noen timers søvn . Formen er elendig idag :(

Hva har dere gjort?

Så deilig å få sove litt da når formen er dårlig ;)

Her har vi vært i bursdag hos nevøen min og spist masse kake :D

Det jeg håper og tror. :p Om det er det tror jeg gjerne jeg virkelig vurderer det :p

Ja. Men greit med litt opplæring da uansett :p

Blir veldig spennende da :)
Du får holde oss oppdatert ;)

Husker dere jeg sa sjefen min lurte på om om jeg ikke hadde brukket foten hadde jeg da kommet på jobb? :p Han er visdt forflytta nå da.... Så har ikke han som sjef når jeg begynner på jobb om noen uker haha!
De skal lyse ut stillingen hans og de rundt meg sier jeg bør søke. Men det syns jeg virker skummelt... Jeg er den yngste på jobben også. Men datamessig har jeg mest erfaring da... Om det er opplæring, kan det jo være jeg klarer det. Får lese om stillingen først.

Sikkert lønnshopp også da.
Hvilken type jobb? Sats alt! Sats stort! Ikke vær redd. Jeg hoppet rett forbi en som hadde jobbet lenge i bedriften. Både regionsjefen og landsskjefen ville satse på meg. Jeg er den yngste butikksjefen i bedriften/norge.

Alder har ikke noe å si. Hvis de andre sier du er flink så gjør du det. Tro på deg selv. Alt du mangler, lærer du. Krysser fingrer og tær for deg.

Hvilken type jobb? Sats alt! Sats stort! Ikke vær redd. Jeg hoppet rett forbi en som hadde jobbet lenge i bedriften. Både regionsjefen og landsskjefen ville satse på meg. Jeg er den yngste butikksjefen i bedriften/norge.

Alder har ikke noe å si. Hvis de andre sier du er flink så gjør du det. Tro på deg selv. Alt du mangler, lærer du. Krysser fingrer og tær for deg.
Er sjef for postbud. Jeg er i dag postbud da :p Og tusen takk for gode støttende ord! :D Tror søren jeg skal prøve meg jeg :D

Takk dere! Først lese litt om stillingen tror jeg. Som sagt syns jeg det virker litt skummelt og jeg har ikke annen erfaring enn at jeg jobber i posten som postbud :p Data er jeg en kløpper på da i det minste :p
Et sted må du jo begynne å få erfaring:D
God datakunnskap er en kjempefordel!!

Er sjef for postbud. Jeg er i dag postbud da :p Og tusen takk for gode støttende ord! :D Tror søren jeg skal prøve meg jeg :D
Det klarer du! Husk at du kan hvis du vil!

Sjefen min var helt forferdelig, vi var psykisk nedbrutt. Jeg har siden jeg vært 5 år sagt jeg ville bli butikksjef. Men å jobbe under ham, sa jeg klart fra til mannen min at jeg aldri ville bli butikksjef.

Så dro jeg på langhelg til utlandet. Kommer tilbake og sjefen er borte.

Så var en frihetsfølelse og en gammel flamme begynte å blusse opp. Og så ringte plutselig regionsjefen og bad meg søke hvis jeg var interessert. Jeg hoppet fra vanlig medarbeider til sjef. Alt er mulig. Bare ha trua på deg selv. Hvet selv hvor viktig det er. Derfor jeg er så engasjert nå xD

Back
Topp