Skravletråd :)

Må stå på og skravle mer du nå da:p

Ja, tror eg må det :D har vært travle dager :) og tror ikke den blir mindre travel i måren. Fra i måro og til torsdag skal eg ta både min jobb og ei anna sin jobb. Så blir hektiske dager. Så glede meg til fredag :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Det klarer du! Husk at du kan hvis du vil!

Sjefen min var helt forferdelig, vi var psykisk nedbrutt. Jeg har siden jeg vært 5 år sagt jeg ville bli butikksjef. Men å jobbe under ham, sa jeg klart fra til mannen min at jeg aldri ville bli butikksjef.

Så dro jeg på langhelg til utlandet. Kommer tilbake og sjefen er borte.

Så var en frihetsfølelse og en gammel flamme begynte å blusse opp. Og så ringte plutselig regionsjefen og bad meg søke hvis jeg var interessert. Jeg hoppet fra vanlig medarbeider til sjef. Alt er mulig. Bare ha trua på deg selv. Hvet selv hvor viktig det er. Derfor jeg er så engasjert nå xD
Så fantastisk da :D Bra du får sjansen til å vise hvordan en sjef skal være! Har selv en tullebukk til sjef.... Hadde mener jeg :p

Ja, tror eg må det :D har vært travle dager :) og tror ikke den blir mindre travel i måren. Fra i måro og til torsdag skal eg ta både min jobb og ei anna sin jobb. Så blir hektiske dager. Så glede meg til fredag :D

Sent from my iPhone using BV Forum
Høres ut som hektiske dager for deg. Her er det tilbake på jobb igjen i morgen også. Er vel bare å begynne nedtelling til jul snart nå ;) :p

Back
Topp