Ingen fare enda, og det tror jeg heller ikke det vil bliEg falt ned en plassmen fortsatt langt til 30.plass enda
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ingen fare enda, og det tror jeg heller ikke det vil bliEg falt ned en plassmen fortsatt langt til 30.plass enda
Da må jeg skravle en del å det orker jeg ikke i dagMå ikke rykke mer nå da![]()
![]()
Skravlehønene faller ikke ned forbi plass 30 regner jeg medIngen fare enda, og det tror jeg heller ikke det vil bli![]()
Må stå på og skravle mer du nå da![]()
Ingen fare enda, og det tror jeg heller ikke det vil bli![]()
Tygge på gulrøtter? Hjalp litt her.Noen som har tips mot halsbrann? Verken tablettene fra apoteket, melk , sitte oppreist eller noe virker![]()
Funker helt greit her på telefonen. Men på ipaden blir jeg ofte kastet ut.Hva skjer med appen i kveld da
Kastet ut 3 ganger på få sekunder![]()
Så fantastisk daDet klarer du! Husk at du kan hvis du vil!
Sjefen min var helt forferdelig, vi var psykisk nedbrutt. Jeg har siden jeg vært 5 år sagt jeg ville bli butikksjef. Men å jobbe under ham, sa jeg klart fra til mannen min at jeg aldri ville bli butikksjef.
Så dro jeg på langhelg til utlandet. Kommer tilbake og sjefen er borte.
Så var en frihetsfølelse og en gammel flamme begynte å blusse opp. Og så ringte plutselig regionsjefen og bad meg søke hvis jeg var interessert. Jeg hoppet fra vanlig medarbeider til sjef. Alt er mulig. Bare ha trua på deg selv. Hvet selv hvor viktig det er. Derfor jeg er så engasjert nå xD
Ska prøve det. Føler meg litt desperat akkurat nå !Tygge på gulrøtter? Hjalp litt her.
Uff nei. Jeg overdrev en smule også og kunne egentlig invitert hele slekta så jeg etterpåDet høres jo veldig vellykket ut! Gøy med akryt for noe du har jobbet med. Er jo ikke værdens artigste ting å renske potet.
Nei, kan ikke helt se for meg det altsåSkravlehønene faller ikke ned forbi plass 30 regner jeg med![]()
Det var godt å høreDa må jeg skravle en del å det orker jeg ikke i dag![]()
Er 6 sesonger og ei idiotisk avslutning :/
Høres ut som hektiske dager for deg. Her er det tilbake på jobb igjen i morgen også. Er vel bare å begynne nedtelling til jul snart nåJa, tror eg må dethar vært travle dager
og tror ikke den blir mindre travel i måren. Fra i måro og til torsdag skal eg ta både min jobb og ei anna sin jobb. Så blir hektiske dager. Så glede meg til fredag
![]()
Hva skjer med appen i kveld da
Kastet ut 3 ganger på få sekunder![]()
Her er bildet av den ferdige kakaVis vedlegget 82735
Wow, den ble utrolig finHer er bildet av den ferdige kakaVis vedlegget 82735
Noen som har tips mot halsbrann? Verken tablettene fra apoteket, melk , sitte oppreist eller noe virker![]()
Tja, mellom 12-1500kr. Kommer ann på størrelsen. Gå opp en hundrelapp for hver str?