Er vel ingen som orker detNei, det skje nok ikkeskal litt til for at så mangen skal klare å ta oss igjen
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel ingen som orker detNei, det skje nok ikkeskal litt til for at så mangen skal klare å ta oss igjen
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Her er bildet av den ferdige kakaVis vedlegget 82735
Jeg strikket Marius genser til mannen, og garnet kom vel da på rundt 1000 kr, så jeg tenker rundt 1500-2000 faktisk
Er mye jobb med en genser.
Okei. Er veldig opp og ned her. Har vært greit i det siste daFunker helt greit her på telefonen. Men på ipaden blir jeg ofte kastet ut.
Holy shit så flink du er da!Her er bildet av den ferdige kakaVis vedlegget 82735
Virker litt bedre nå. Har fått skrevet flere innlegg, håper det varerSamme skjer med meg.
Men forhåpentligvis er ikke jeg like stor som mannen din![]()
![]()
Æsj...kjedelig med kjip form
Vi har vært i kirken med mellomste for å få 4 års boka
Ellers bare vært hjemme..
Prøver igjen jeg. Noen som har erfaring med lilleba til voksne?![]()
Nei, det er du nok ikke
Så da blir det jo billigere med garn osv![]()
Love HeartsNoen som har tips mot halsbrann? Verken tablettene fra apoteket, melk , sitte oppreist eller noe virker![]()
HeheMen da bør jeg regne en 1500 kr da ca.
![]()
Og jeg har så lyst å få vite hvordan det er
Gleder meg til å gå gravid første gang, selv om jeg er forberedt på at det kan bli slitsomt og![]()
Jepp, han jobber mye borte. Jeg er 33+5 nå. Så er jo litt tid igjen.
Wow! Flink du er. Den var nydelig! Nå går jeg å synger " let it go" xDHer er bildet av den ferdige kakaVis vedlegget 82735
Får ikkje alle 4-åringar den? Mi er 1, og har allereie fått beskjed om at ho får denSå fint å høre at det er flere som tar imot 4års boka. Det gjorde vi med eldste også. Synes det er er en fin tradisjon![]()
Kos deg med fiskebollene
Her er det pannekaker![]()