Fy!! Det var dårlig gjort av han!!Irriterer meg over mannen som har vært hjemme alene i helga, uten gjøre ferdig husarbeidet han skulle. Må bruke fridagen min i morgen til å ta igjen alt han skulle ha gjort.
Du må nok stramme ham opp litt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fy!! Det var dårlig gjort av han!!Irriterer meg over mannen som har vært hjemme alene i helga, uten gjøre ferdig husarbeidet han skulle. Må bruke fridagen min i morgen til å ta igjen alt han skulle ha gjort.
Tror den har kommet seg igjen nå
Ikke skjedd siden jeg postet![]()
Bruker jordbærsyltetøy og/eller sukkerVar godt med fiskebollerDynka i masse deilig karri
![]()
Hva har du på pannekaken da?
Du burde jo i alle fall få invitasjon sidan 4-åringen er døypt. Eller kanskje dei ikkje har delt ut årets enno? Her er det neste veke eller noko slikt trur eg![]()
Bok de får 4 år etter det året de er døptHva er 4-års boka?
Fy!! Det var dårlig gjort av han!!
Du må nok stramme ham opp litt![]()
Det skal ikke ha noe å si...vi går heller ikke i kirken til vanligOkeikoselig da! Vi har døpt, men går ikke i kirka til daglig, så sikkert derfor 4åringen ikke har fått.
![]()
Det var godt å høreTror den har kommet seg igjen nå
Ikke skjedd siden jeg postet![]()
Jo, er vel detBare å prøve det vel?
Er de dyre?
På en helg burde jo det gå
Håper det går fort i morgen da, så du får nyte fridagen litt og![]()
Helt enig med degDet var eldste også. Vi synes det er viktig å ta vare på tradisjonene fra vi var små. Vi er ikke kristne, men synes det er greit at ungene skal på julegudstjeneste og hører om bibelhistorien.
Ja, den ble vel redd for at jeg tok kvelden alleredeDu truet sikkert appen litt![]()
Jepp, ellers hadde jeg nok tatt en tidlig kveldDet var godt å høre![]()
Åja. Her går invitasjonen via barnehagen, og så reiser alle 4-åringane samanVeldig fin tradisjon. Huskar også sjølv då eg endelig var stor nok til å få den
![]()
Jo, er vel det
Har kjøpt til snuppa og det er så deilige klær i bambus. Er en kosebukse, så er vel ikke superbillig
Koster 695
Det skal ikke ha noe å si...vi går heller ikke i kirken til vanlig![]()
Helt enig med deg
Viktige og koselige tradisjoner å føre videre![]()
Regner med du klarte å si klart ifra, jaDet har jeg allerede gjortjeg ble skikkelig sint.
Ja, den ble vel redd for at jeg tok kvelden allerede![]()
![]()
Du burde jo i alle fall få invitasjon sidan 4-åringen er døypt. Eller kanskje dei ikkje har delt ut årets enno? Her er det neste veke eller noko slikt trur eg![]()