Skravletråd :)

Irriterer meg over mannen som har vært hjemme alene i helga, uten gjøre ferdig husarbeidet han skulle. Må bruke fridagen min i morgen til å ta igjen alt han skulle ha gjort.
Fy!! Det var dårlig gjort av han!!:rolleyes:
Du må nok stramme ham opp litt:oops:

Bare å prøve det vel? ;)
Er de dyre?
Jo, er vel det:)
Har kjøpt til snuppa og det er så deilige klær i bambus. Er en kosebukse, så er vel ikke superbillig:rolleyes:
Koster 695

Det var eldste også. Vi synes det er viktig å ta vare på tradisjonene fra vi var små. Vi er ikke kristne, men synes det er greit at ungene skal på julegudstjeneste og hører om bibelhistorien.
Helt enig med deg:D
Viktige og koselige tradisjoner å føre videre:)

Åja. Her går invitasjonen via barnehagen, og så reiser alle 4-åringane saman:-) Veldig fin tradisjon. Huskar også sjølv då eg endelig var stor nok til å få den :D

Så koselig:) Jenta vår synes det var skummelt med så mange hun ikke kjente. Men ho gikk selv opp og henta boka.
Synes også det er en fin tradisjon,og jeg har min bok ennå.

Jo, er vel det:)
Har kjøpt til snuppa og det er så deilige klær i bambus. Er en kosebukse, så er vel ikke superbillig:rolleyes:
Koster 695

Hm...var litt pris det ja. Ønske deg til jul av mannen? ;)

Ja, den ble vel redd for at jeg tok kvelden allerede :eek: :p

Antakeligvis :p hehe
Faktisk ikke hatt så mye problemer med deg i dag selv, men innimellom tar det helt av :oops:

Du burde jo i alle fall få invitasjon sidan 4-åringen er døypt. Eller kanskje dei ikkje har delt ut årets enno? Her er det neste veke eller noko slikt trur eg :-)

Det kan nok hende. Kanskje jeg skal ringe å høre. Sånt er jo så koselig for ungene :)

Back
Topp