Sist ble hun slått i ansiktet og sparket i magen, så hun får det nok hyggelig! Gråt ikke da, bare tok tilbake leka. Hehe. Tøff frøken.Da får hun det nok kjempe artig
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sist ble hun slått i ansiktet og sparket i magen, så hun får det nok hyggelig! Gråt ikke da, bare tok tilbake leka. Hehe. Tøff frøken.Da får hun det nok kjempe artig
Noen begynner i oktEller i hi? Er det ikke det man gjør om vinteren?
Æsj begynner å bli forkjøla igjen![]()
Tips?
Det er lenge til! Husk at det ikke er noe i veien med å kontakte han før om det blir tungt da.Så sant, så sant!! Skal til legen i slutten av denne mnd.![]()
Nå er jeg 18 minutter bakJeg er 12 min bak! Haha, vi blir vel ferdig ca likt da. Jeg er jo så treig![]()
Så bra, det skal jeg huskeBare å gjøre
Det. Har mange gode tips som funker på min unge hvertfall![]()
Takk snille deg!Så finFLINKA
![]()
Det hørtes ikke noe koselig ut! Så bra hun tok den tilbake, tøffaSist ble hun slått i ansiktet og sparket i magen, så hun får det nok hyggelig! Gråt ikke da, bare tok tilbake leka. Hehe. Tøff frøken.
Hva?!Frøkna her ble
15 mnd på søndag. Hun har gått på do fra hun var 5 mnd. Bruker bleie, men både tisser og bæsjer på do og klapper og smiler når hun er ferdig.
Så fort går det ikke her, så trur nok du kan detNå er jeg 18 minutter bak
Kan jeg ikke hente meg litt brus engang...![]()
Jeg har truaVel, vel! Det gjenstår å se!
Og meg....Hm... Bare for å utkonke meg...
Hahah da må vi få bilde xDHva?!Guri, så flink!!
Min mellomste som blir 4 år i desember nekter å gå på do!!så han blir vel Norges første konfirmant i bleie
![]()
Da må vi i tilfelle samarbeide om detÅja, da er det ikke like enkelt![]()
Haha...stakkars mannKjedelige nerden min!
Ja ta en hver må jo være en god dealDa må vi i tilfelle samarbeide om det![]()
Det er det virkelig.Sant det. Men sum sumaru blir da mye peng av oppussing![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Litt av en utfordringHar ikke lyst til å prøve det skjønner jeg![]()