Eller i hi? Er det ikke det man gjør om vinteren?Jo stemmer det, da har de gått i dvale
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Eller i hi? Er det ikke det man gjør om vinteren?Jo stemmer det, da har de gått i dvale
Vel, vel! Det gjenstår å se!Så flottdu klarer deg bra!!
Knalldyrt! Eller egentlig er det hvitevarer, rørlegger, og benkeplate som er dyrt. Selve kjøkkenet og frontene er det billigste...
Hm... Bare for å utkonke meg...Kanskje de har funnet seg en annen tråd, ja!!![]()
Åja, da er det ikke like enkeltHaha...fristende tanke
Men vi må alltid være to når vi teller...![]()
Kjedelige nerden min!Smarte kjæresten din![]()
Har ikke lyst til å prøve det skjønner jegPrøv tre gutter samtidig i samme badekar....ikke gøy det vettu
![]()
Bare å gjøreSå herlig! Skal ringe deg når jeg sliter med å få junior til å sove![]()
Frøkna her ble
15 mnd på søndag. Hun har gått på do fra hun var 5 mnd. Bruker bleie, men både tisser og bæsjer på do og klapper og smiler når hun er ferdig.
Hyggelig at du synes det! Er du medlem på termingruppe også?Syns bare dette er super kjektog så mangen flotte jenter det e her
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Det har ikke jeg heller, før nå i kveld!Hihi. Ja, hadde vist detmen tror eg rykker ned igjen neste oppdatering. Har ikke fått skravla i dag.
Sent from my iPhone using BV Forum
Det er ikke enkelt det, for det er ikke bare å skifteJa, klarer bare ikke bestemme meg for gulv
Det var flaks!Jaaaas![]()
Hyggelig at du synes det! Er du medlem på termingruppe også?
Mye fine gråfarger også! Jeg er "sjef interiør" ifølge mannen, han sier kun ifra hvis jeg drar inn noe i rosanyanser.. Lykke til med den når vi får ei jente i februar sier jegÅåh..det er en nydelig farge
Ville ha den i gangen her, men mannen hadde absolutt bestemt seg for grå...![]()
Men det ble ekstra innlegg av detTakk, nå la jeg den ut til deg også fordi jeg ikke hadde fått med meg at du hadde sett den.
Det har ikke jeg heller, før nå i kveld!
Hun er så flinkFrøkna her ble
15 mnd på søndag. Hun har gått på do fra hun var 5 mnd. Bruker bleie, men både tisser og bæsjer på do og klapper og smiler når hun er ferdig.