Skravletråd :)

Hva?!:oops: Guri, så flink!!
Min mellomste som blir 4 år i desember nekter å gå på do!!:oops: så han blir vel Norges første konfirmant i bleie:p

Har samme problemet her. :eek: Tenker at det kanskje ikke hjelper å pushe heller. Gikk jo fint å avvenne med smokken når han bestemte det sjøl en dag. Så da må kanskje bleien være det samma :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Mye fine gråfarger også! Jeg er "sjef interiør" ifølge mannen, han sier kun ifra hvis jeg drar inn noe i rosanyanser.. Lykke til med den når vi får ei jente i februar sier jeg :p
Haha...har også en mann som er livredd rosa:p
Flaks for han at vi fikk tre gutter liksom:p

Så flink ho e. :D gutten min på 3 1/5 vil fortsatt ikkje gå på do :( tror han har do skrekk.

Der ser jeg fordelen med å ha satt henne der tidlig. Før hun ble skeptisk til ting. Hun husker ikke noe annet og synes det er veldig normalt.

Der ser jeg fordelen med å ha satt henne der tidlig. Før hun ble skeptisk til ting. Hun husker ikke noe annet og synes det er veldig normalt.

Prøvde tidlig med potte eg og. Men han skjønte ikke vitsen med å sitte i ro mer enn 2 sek. Og det gjør vist ikkje broren hell.

Har samme problemet her. :eek: Tenker at det kanskje ikke hjelper å pushe heller. Gikk jo fint å avvenne med smokken når han bestemte det sjøl en dag. Så da må kanskje bleien være det samma :p

Godt å høre om andre treiginger også:p
Håper på et mirakel da...at han plutselig river av seg bleia og nekter å ta den på igjen;)

Back
Topp