Jo stemmer det, da har de gått i dvaleHæ? Utenfor bv? Var det ikke det som ikke var liv?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jo stemmer det, da har de gått i dvaleHæ? Utenfor bv? Var det ikke det som ikke var liv?
Så flottJa, nå er jeg her til å prøve på det hvertfall![]()
Det er jo skandale![]()
I ØstfoldHadde vært koselig
Hvor bor dere da?
Vaska heile rommet mitt. Kvar krok og kvar listog ommøblert det litt. Så no har eg fått god
Plassdu har gjort på da?
Sent from my iPhone using BV Forum
Kanskje de har funnet seg en annen tråd, ja!!Ja, de skravler et annet sted og jeg har vært her for lite?
Jeg har somlet og er ikke på nivå enda!Og nå har jeg jaggu vært i butikken også![]()
Haha...nei, det frister vel ikkeJa, håper virkelig eg og. No har eg tørka på spy i 3 veke. Og gidd ikkje tørka på piss i nye 3 veke![]()
Nææ....tenkte jeg skulle lese litt i VG kanskje...eller no
haha!!
Hva er det på NRK1 nå?Neivelmannen ser Nrk1!
Smarte kjæresten dinDa har jeg god mulighet til det![]()
Samme herDu sier noe der.Men jeg føler meg sliten alle dagene nå for tiden!
Oh, så flink![]()
Vært litt vask her i dag også...
Ellers har vi vært en del ute. Vært å lekt i barnehagen i ettermiddag.
Vært til kiropraktor.
Mannen har jobbet på huset...
Så har svigers vært innom.
![]()
Det er nøyaktig slik det skal væreSå bra. No har eg skravla så mye at eg føler meg ikke så ny lengre eg hellmen det e jo under en uke siden
![]()
Skjønner, håper du blir fornøyd til sluttLitt skummelt også. Siden det er ting som er støpt/montert fast til slutt. Krysser fingrene på at det blor bra.
Jeg er 12 min bak! Haha, vi blir vel ferdig ca likt da. Jeg er jo så treigJeg er hjemme nå og er plutselig 34 minutter bak![]()
Så herlig! Skal ringe deg når jeg sliter med å få junior til å soveTakk for det. I dag har hun sovet to ganger i barnehagen og sovnet derfor med en gang vi la henne. Fantastisk. Skikkelig etter boka unge. Søvn avler søvn!
Det er nøyaktig slik det skal være![]()
Nei, det har du rett i. Nå har du flere å ta hensyn til vet du...<3 Er så dårlig til å lytte til kroppen. Ikke en god egenskap !
Hatt litt å ta deg til du også da