Får vi se bilde da??Ja, gleder meg så sykt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Får vi se bilde da??Ja, gleder meg så sykt.
Heldig du er som har en sånnTakk for det. I dag har hun sovet to ganger i barnehagen og sovnet derfor med en gang vi la henne. Fantastisk. Skikkelig etter boka unge. Søvn avler søvn!
Jeg har ikke rota!
Det er jo strålendeMed alt det vsom er rundt meg. Så ja. Tror nok det varer.
Hadde vært koseligUstyrtelig faktisk! Du får ta deg en litt lang svømmetur over dammen og joine![]()
![]()
Flink pikeJaaaa det er det![]()
Og nå har jeg jaggu vært i butikken ogsåNærmer seg da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Hihi...takk for detTakk i lige så![]()
Og nå har jeg jaggu vært i butikken også![]()
NeivelIkke se på nrk3! !!
Så bra. Har ikke tenkt over at du var ny engang, jeg. Skravler med de som skravlerEg begynte å skravle her 1 eller 2 oktober. Og eg e blitt tatt veldig godt i mot her hvertfall. Og eg skal hvertfall gjøre mitt for å ta i mot nye som kommerbare koselig å skravle med flere
![]()
Haha...unnskyld at jeg lerBlir så sint!!! Lillebror har funne ut at hvis vi bare drar tissen opp over bleiekanten kommer det vannså no e det konstant vått i senga. Og sjøl om eg har nattdrakt på åpner han bare glidelåsen, drar opp tissen
![]()
![]()
![]()
Heldigvis. Har ønsket at du skulle si noe slikt lenge nå.Nei igrunnen ikke!Men jeg må lytte til kroppen merker jeg. Får høre med legen neste time, om hva jeg bør gjøre videre.
Så bra. Har ikke tenkt over at du var ny engang, jeg. Skravler med de som skravler![]()
Jeg er hjemme nå og er plutselig 34 minutter bakJeg har 23 minutter igjen. Hadde aldri orket butikken nå. Kanskje du er hjemme igjen til jeg er på deres nivå!
Haha...unnskyld at jeg ler
Så morsom da![]()
Var bare på do! Jo, også måtte jeg hente lader...7 min siden sist innlegg? Ka skjer her jenter?![]()
Flyttekara er her nå og sliter seg opp trappene, de kom fra en annen blokk hvor de hadde bært opp i 3.et, samme som her.. Hoho, god trening! Håper Bring betaler de godt for å si det sånn
Formen min er veldig bra, men jeg har slitt med tidlige og kraftige kynnere, samt blødninger. Jeg er derfor helt sykemeldt ut neste uke, har en veldig fysisk jobb..
Men alt annet er tipp topp![]()
<3 Er så dårlig til å lytte til kroppen. Ikke en god egenskap !Heldigvis. Har ønsket at du skulle si noe slikt lenge nå.
Synes den var kjempe søtSynes du? Tusen takk! Første jeg har lagd. Uten oppskrift... Vet om noen forandringer til neste gang, men den er finere på.