Skravletråd :)

Eg begynte å skravle her 1 eller 2 oktober. Og eg e blitt tatt veldig godt i mot her hvertfall. Og eg skal hvertfall gjøre mitt for å ta i mot nye som kommer :) bare koselig å skravle med flere :)

Sent from my iPhone using BV Forum
Så bra. Har ikke tenkt over at du var ny engang, jeg. Skravler med de som skravler:D

Blir så sint!!! Lillebror har funne ut at hvis vi bare drar tissen opp over bleiekanten kommer det vann :mad: så no e det konstant vått i senga. Og sjøl om eg har nattdrakt på åpner han bare glidelåsen, drar opp tissen :mad: :mad: :mad:

Haha...unnskyld at jeg ler:p
Så morsom da:oops:

Så bra. Har ikke tenkt over at du var ny engang, jeg. Skravler med de som skravler:D

Så bra. No har eg skravla så mye at eg føler meg ikke så ny lengre eg hell :p men det e jo under en uke siden :p

Flyttekara er her nå og sliter seg opp trappene, de kom fra en annen blokk hvor de hadde bært opp i 3.et, samme som her.. Hoho, god trening! Håper Bring betaler de godt for å si det sånn :oops:
Formen min er veldig bra, men jeg har slitt med tidlige og kraftige kynnere, samt blødninger. Jeg er derfor helt sykemeldt ut neste uke, har en veldig fysisk jobb..

Men alt annet er tipp topp :D

Det er god trening ja:P Glad det ikke er meg som bærer opp:P
Hadde ganske kraftige kynnere selv, men ingen blødninger. Hatt mye blødinger da? Det må være skremmende tenker jeg,men det er jo veldig vanlig så.

Så bra:)

Fått begynt å sette sammen:P?;)

Her har vi fått listet litt i gangen i dag, mannen har kjært 4 turer på bir med boss og vi har revet drivhuset:P + litt annet pøh.

Back
Topp