Nå er det bare ett strøk maling igjenfantastisk! Og fargen er så lekker! Har så smått startet på montering, men tar meg litt fri nå, det syntes jeg er fortjent!
![]()
Kan eg få sjå fargen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nå er det bare ett strøk maling igjenfantastisk! Og fargen er så lekker! Har så smått startet på montering, men tar meg litt fri nå, det syntes jeg er fortjent!
![]()
Oi... Jeg raser enda! Hvor skal dette ende????!
Eller skravler andre steder, eller ville ikke jeg fortsette å miste plassen min...Nei tror folk har tatt seg en velfortjent pause![]()
Ja, det synes jeg også![]()
Garantert ikke... Blir vel bare at vi ikke sitter opptatt med hvert vårt og kan benytte muligheten til å snakke eller se tv eller noe sånt...Åh hehe det var den kjærestekvelden. Skal dere gjøre noe etterpå da?![]()
Jeg var på niende sist. Trodde du lå bedre ann enn meg?Hvilken plass ligger du på nå? Jeg tror jeg ligger på 10ene. Trives godt der jeg![]()
Jeg leser og tar dere snart igjen.. Aldri klart det i åttetiden før.Men i dag har jeg kunnet lest gjennom.. Ikke like mange innlegg i dag![]()
Nei tror du alltid har vært over meg?Jeg var på niende sist. Trodde du lå bedre ann enn meg?
Jepp, onsdag i morgen og ungen har fri fra barnehagen.Onsdag i morgen trodde jeg?
Hihi nei det var en rolig kveld i dag!Jeg leser og tar dere snart igjen.. Aldri klart det i åttetiden før.
Så koselig daJepp, onsdag i morgen og ungen har fri fra barnehagen.
Her er fargenDeilig når en ser målSpent på fargen
![]()
får ikke lastet inn blider fra paden av en eller annen grunnKan eg få sjå fargen?
Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det mandag? -neeeeei! Er det tirsdag?Kan ikke stole på at jeg følger med dagene. Det er jo mandag såååeeee...![]()
Her er fargen
får ikke lastet inn blider fra paden av en eller annen grunnmå prøve å få til noe når kjøkkenet er delvis ferdig
![]()
Jeg har 23 minutter igjen. Hadde aldri orket butikken nå. Kanskje du er hjemme igjen til jeg er på deres nivå!Da er jeg på deres nivå igjen
Gikk kjapt selvom jeg har vært på jobb idag...
Stikker en tur i butikken, så prates vi etterpå![]()
Hvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det mandag? -neeeeei! Er det tirsdag?
Skal prøve det! Har lagt ut bilder tidligere nemlig.. Men den vil ikke nåMå sikkert på instillinger å godkjenne bildegaleriet på bv appen