Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Haha, jaHaha...hektisk dag![]()
Hvem er flink nå?Veldig flink![]()
Gjelder å prioritere de som trenger det mestAlltid kjempekoslig det. Men blir vel lite skravling her inne da![]()
Syntes jeg også duKos deg med maling![]()
Ååh...tusen takkTakkI lige måde!
![]()
Den myten lar jeg meg ikke lure av lengerTrodde man skulle være uthvilt etter helg jeg![]()
Føler faktisk at jeg henger medMen i dag har jeg kunnet lest gjennom.. Ikke like mange innlegg i dag![]()
Hvilken farge har dere valgtSyntes jeg også duikke ironisk i det hele tatt.. Men, det blir jo veldig fint til slutt, elsker fargen vi har valgt
![]()
Ja veldig uvandt!!Føler faktisk at jeg henger med![]()
Hoho ikke jeg heller! Føler meg nesten mer utslitt etter en helg jegDen myten lar jeg meg ikke lure av lenger![]()
Men jeg skulle jo vise alle dere hvor teit det var.Ja, men det var igår....![]()
Ønsker alle nye hjertelig velkommenFlott med skravling jenter![]()
Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen![]()
Hun har oppgradert seg selv til skravlehøne i ordets rette forstand!Haha...også er det bare 7. idag![]()
Ikke no stress liksomBlir litt mer avslappende![]()
Nå er det bare ett strøk maling igjenKordan går det? Kommer du videre i prosjektet?
Sent from my iPhone using BV Forum
SelfølgeligFlott med skravling jenter
Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen![]()
Jeg er ofte mer sliten på tirsdager enn mandager faktisk...Mandager er jo kjent for å være litt slitsommenå når jeg bare er hjemme synes jeg hver dag er slitsom. Men liker helgene likevel, for da er gubben litt mer tilstede.