Du tør det altså?Da er jeg på deres nivå igjen
Gikk kjapt selvom jeg har vært på jobb idag...
Stikker en tur i butikken, så prates vi etterpå![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du tør det altså?Da er jeg på deres nivå igjen
Gikk kjapt selvom jeg har vært på jobb idag...
Stikker en tur i butikken, så prates vi etterpå![]()
Deilig når en ser målNå er det bare ett strøk maling igjenfantastisk! Og fargen er så lekker! Har så smått startet på montering, men tar meg litt fri nå, det syntes jeg er fortjent!
![]()
Du sier noe der.Jeg er ofte mer sliten på tirsdager enn mandager faktisk...
Jeg prøver å svare på andre tråder ogsåFlott med skravling jenter![]()
Vi har mange nye medlemmer nå, kan dere hjelpe meg med å ta vare på dem, dra dem inn i varmen og svare på trådene dems?
Det kan noen ganger bli litt "klikkete" i slike skravletråder, så jeg håper dere er imøtekommende mot de nye også, så dem ikke forsvinner igjen![]()
Oi... Jeg raser enda! Hvor skal dette ende????!Ny oppdatering![]()
Vis vedlegget 81913Vis vedlegget 81914Vis vedlegget 81915Vis vedlegget 81916
Sent from my iPhone using BV Forum
Fargen heter marrakesh, varm brun/beige/grå. Vi har den på kontoret også, og resten av leiligheten er i latte, så det blir en fin rød tråd gjennom det heleHvilken farge har dere valgtAlltid gøy med sluttresultatet
![]()
Ææææ! Høres veldig bra ut! Har jo selvsagt ungen her, men hun sover så lenge hun har sovet i barnehagen og det skal jeg sørge for at dem lar hun gjøre.Høres jo veldig koselig ut da
Gir deg et 100% svar når jeg er kommet hjem fra kurs ca 2130, men foreløpig så kommer jeg gjerne![]()
Ja, det synes jeg ogsåSå bra. Snillt av han da![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Litt skummelt også. Siden det er ting som er støpt/montert fast til slutt. Krysser fingrene på at det blor bra.Det er så deilig å få nye ting![]()
Det kan se sånn ut, men på en annen side har jeg flasker fra fjerde plass til niende plass, så skravle har dem gjort!Jøss...har folk tatt fri idag??![]()
Han har bare støvsugd og ville ikke ha kjærestekveld før tilskodarar halv ni... Hm....Hørtes koselig ut![]()
Ja, gleder meg så sykt.Så spennende![]()
Takk for det. I dag har hun sovet to ganger i barnehagen og sovnet derfor med en gang vi la henne. Fantastisk. Skikkelig etter boka unge. Søvn avler søvn!Kos deg med de![]()
Med alt det vsom er rundt meg. Så ja. Tror nok det varer.Så morsomt da
Håper det gode humøret varer!!
Det hørtes fantastisk ut![]()
Hun har flyttet inn hit for noen dager nå. Verdens beste lillesøster så må jo stille opp![]()
Ustyrtelig faktisk! Du får ta deg en litt lang svømmetur over dammen og joineHørtes ustyrtelig morsomt ut![]()
Det vil jeg tro
Bare en unge igjen så...
Koselig å se deg![]()
Som sagt, det forrige år tusen xD bokstavelig talt xDHihi, så utrolig morsomt. Var vel på 90 tallet dette var så kult!![]()