Du får prøve det. Hvor gammel er han?I går gjor han det midt på stuegulvettrur eg må få han til å tisse på potta
![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du får prøve det. Hvor gammel er han?I går gjor han det midt på stuegulvettrur eg må få han til å tisse på potta
![]()
Ja, sikkert.
Hva har du gjort på i dag da?![]()
Haha...fristende tankeHva med å telle en for lite innimellom da?haha
Nei junior skal kle litt rosaSkal hun gi den bort? Hvorfor rosa? Det er liisjja vi snakker om?
Ja, nå er jeg her til å prøve på det hvertfallÅ nei??? Gjør noe med det da!!![]()
Prøv tre gutter samtidig i samme badekar....Bading av barn er gøy. Iallefall her med veslegutt som elsker det![]()
Ja, de skravler et annet sted og jeg har vært her for lite?Noe må jo ha skjedd allikevel da![]()
Håper han vokser det av seg!!![]()
Det er jo skandaleNei, tråden faller jo laaangt ned på lista![]()
Da har jeg god mulighet til detVille ikke ha kjærestekveld???
Men da får du henge her da![]()
Takk ^^ får jeg se din? For en stund siden laget jeg en med åpne øyneDyktig du er, Liisjja. Min ser litt anderledes ut. Din sover, ikke min![]()
Så snill du erTja, jooo...Det er en del i den oppskriften så det vil jeg tro![]()
Men mulig jeg har på vanlige scones også da...Skal bla gjennom oppskiftene mine senere jeg![]()
Formen er strålende
Koser meg jeg, men blir jo litt ensomt da...![]()
Vi skal også bytte kjøkken, men det kjøper vi ikke samme sted.
Prøv tre gutter samtidig i samme badekar....ikke gøy det vettu
![]()
Så finHer er den. Vis vedlegget 81932
Du får prøve det. Hvor gammel er han?
Nei, for hele forrige uke og i går fikk demHeldig du er som har en sånn![]()
Nææ....Med tlf i hånda? Inne på ein spesiell app og kanskje?![]()
![]()