Skravletråd :)

Det er god trening ja:p Glad det ikke er meg som bærer opp:p
Hadde ganske kraftige kynnere selv, men ingen blødninger. Hatt mye blødinger da? Det må være skremmende tenker jeg,men det er jo veldig vanlig så.

Så bra:)

Fått begynt å sette sammen:p?;)

Her har vi fått listet litt i gangen i dag, mannen har kjært 4 turer på bir med boss og vi har revet drivhuset:p + litt annet pøh.
Dere har vært produktive dere også ser jeg :) ekstra deilig å synke ned i sofaen etter en sånn dag..

Vi har begynt å skru, begge har fri i morgen, da skal halve kjøkkenet skrus før det monteres torsdag.. Mye jobb! :p

Har hatt blødninger siden uke 11, men ikke noe veldig voldsomt egentlig.. Er skummelt uansett, men kjenner jeg er tryggere nå. Frøkna romsterer rundt i magen, utrolig koselig :)

Dere har vært produktive dere også ser jeg :) ekstra deilig å synke ned i sofaen etter en sånn dag..

Vi har begynt å skru, begge har fri i morgen, da skal halve kjøkkenet skrus før det monteres torsdag.. Mye jobb! :p

Har hatt blødninger siden uke 11, men ikke noe veldig voldsomt egentlig.. Er skummelt uansett, men kjenner jeg er tryggere nå. Frøkna romsterer rundt i magen, utrolig koselig :)

Jada, det har vi vettu. Må det med et oppussingsprosjekt:P haha

Var ekstremt deilig med avslapping i sofaen nå ja;)

Ja, det er så kos det...savner bevgelese og spark selv. Det er magisk<3

Jeg også faktisk! Til helgen blir det bursdag før hulerboermannen. Da kommer farmoren, pappa'n, stemor, broren, begge søstrene og de tre ungene til søstrene. En på 2,5 år en på 4,5 år og en på 4. Alle gutter, så frøkna får kjørt seg da!
Da får hun det nok kjempe artig

Knalldyrt! Eller egentlig er det hvitevarer, rørlegger, og benkeplate som er dyrt. Selve kjøkkenet og frontene er det billigste...
Hvilken tørketrommel var det du hadde kjøpt? Vi ser på det nå.. Eller vi må kjøpe. Husker du anbefalte en til noen. :D

Back
Topp