Så herlig! Tusen takkSynes den var kjempe søt![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så herlig! Tusen takkSynes den var kjempe søt![]()
Dere har vært produktive dere også ser jegDet er god trening jaGlad det ikke er meg som bærer opp
Hadde ganske kraftige kynnere selv, men ingen blødninger. Hatt mye blødinger da? Det må være skremmende tenker jeg,men det er jo veldig vanlig så.
Så bra
Fått begynt å sette sammen?
Her har vi fått listet litt i gangen i dag, mannen har kjært 4 turer på bir med boss og vi har revet drivhuset+ litt annet pøh.
Du har gått forbi meg du også ja, din lille snik!Låg vel på 7.plass sist oppdatering![]()
Sent from my iPhone using BV Forum
Jada, alltid nok å ta seg til![]()
Kom meg aldri på apoteket...så det tar jeg i morgen![]()
Det kan du tru!Hehe sånn går no dagan![]()
Så tøffe de er
Du har gått forbi meg du også ja, din lille snik!
Ja, klarer bare ikke bestemme meg for gulvBlir nok kjempe bra![]()
Dere har vært produktive dere også ser jegekstra deilig å synke ned i sofaen etter en sånn dag..
Vi har begynt å skru, begge har fri i morgen, da skal halve kjøkkenet skrus før det monteres torsdag.. Mye jobb!
Har hatt blødninger siden uke 11, men ikke noe veldig voldsomt egentlig.. Er skummelt uansett, men kjenner jeg er tryggere nå. Frøkna romsterer rundt i magen, utrolig koselig![]()
JaaaasHvilken dag er det i dag, hvilken dag er det i dag? Er det mandag? -neeeeei! Er det tirsdag?
Ja, dagene flyr avgårde.nok å gjøre på
Det var jammen flaks!Nei junior skal kle litt rosahihi
Neida skal gi bort![]()
Da får hun det nok kjempe artigJeg også faktisk! Til helgen blir det bursdag før hulerboermannen. Da kommer farmoren, pappa'n, stemor, broren, begge søstrene og de tre ungene til søstrene. En på 2,5 år en på 4,5 år og en på 4. Alle gutter, så frøkna får kjørt seg da!
Knalldyrt! Eller egentlig er det hvitevarer, rørlegger, og benkeplate som er dyrt. Selve kjøkkenet og frontene er det billigste...Kjøkken e jo ganske dyrt det også.
Så sant, så sant!! Skal til legen i slutten av denne mnd.Nei, det har du rett i. Nå har du flere å ta hensyn til vet du...
Takk, nå la jeg den ut til deg også fordi jeg ikke hadde fått med meg at du hadde sett den.Så finflinka!
Hvilken tørketrommel var det du hadde kjøpt? Vi ser på det nå.. Eller vi må kjøpe. Husker du anbefalte en til noen.Knalldyrt! Eller egentlig er det hvitevarer, rørlegger, og benkeplate som er dyrt. Selve kjøkkenet og frontene er det billigste...
Frøkna her ble17 mnd![]()