Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så koseligKost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Vi skal også selge og kjøpe nytt snart. Spent på hvordan det vil gå å selge, da markedet het også er veldig dårlig nå :/ men vi må jo ha større plass når spiren kommervisning i morgen, såååå lei av å ha huset kalrt og stylet til en hver tid... markedet i stavanger er så treigt for tiden..er vel det generelt i landet... tar tid å selge,folk sitter på vent.. har hatt flere intereserte,emn ingen tør hive seg på budgivning.. hååååper det løsner etter i morgen!
Det hørtes veldig koselig utKost meg på besøk hos et nabo par med jevnaldrende sønn, og en litt eldre da. Første gang vi har kommet i skikkelig prat. Spiste til og med kveldsmaten hos dem.
Sent from my Nexus 4 using BV Forum mobile app
Hva står på timeplanen i dag damer?1t og 40 min til ul nå
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Hva står på timeplanen i dag damer?1t og 40 min til ul nå
Har et etterlengtet lite ivf mirakel i magen, etter 3år's prøving <3 Termin 11 des![]()
Lykke til på ulHva står på timeplanen i dag damer?1t og 40 min til ul nå
Lykke til i dag!!! Vi skal i åpen barnehage i dag, kos for store og småHva står på timeplanen i dag damer?1t og 40 min til ul nå
Passer ikke buksene mine lengerFlere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Flere som sliter med de vanlige buksene?? Uke 7 her og får ikke plass til magen lenger uten at det gjør vondt! (sikkert pga luft, men likevel). Litt overkill å kjøpe mammaklær nå? Sist gang passet alle bukser inntil 16-17 uker...
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hehe, ser for meg at jeg vandrer rundt i nattbukser på jobb! :-DPasser ikke buksene mine lengerhar vært å skulle kjøpe meg mammabukser men fant ingen jeg likte.
Så her går det i nattbukse og joggebuksr.
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
haha,ja hu hylte sånn at mannen måtte gå ut!!! hohohoho