Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lykke i heimen her i dag Far i huset er kommet hjem fra jobb på sjøen
Da har jeg noen å dele alt med igjen.... Fortsatt mye uavklart her.... Deilig å slippe å kave med det alene
Hvordan får jeg bort desember skjulte forum?
Ville jo ikke detjeg har gitt beskjed til admin at du kan tas bort
jeg har gitt beskjed til admin at du kan tas bort
Ja! Bare trykk på deg selv så kommer det oppSikkert dumt spørsmål, men går det an å se hvor mange innlegg man har på appen?
Sent from my iPhone using BV Forum
Du må først gå på personer i menyenJa! Bare trykk på deg selv så kommer det opp
GratulererFor en dag!! Bihulene verker og jeg måtte kaste i meg noen smertestillende før jeg skulle på jobb intervju. En jobb jeg virkelig ønsket meg og utrolignok fikk!! Da jeg kom hjem å gledet meg til å finne senga gikk det opp for meg at jeg skulle hatt mensen...
Full fart bort i butikken og jemman var testen positiv!! 5 uker på vei!! For en fantastisk dag
hvorfor det??åååh føler meg ensom og alene her
Fordi tullemeldingen min ikke kom fram på rett sted.. og så var mannen i dusjen.. en heeeel etasje for meg selv i ensomheten. hahahahvorfor det??
Jobber på plattform, så han er heldigvis mye hjemme!Så deilig Min er nettopp reist på jobb igjen..!! Så nå blir det to hektiske uker. Jobber mannen din på båt eller på plattform?