Skravletråd

Off, grusomt på jobb når man er så kvalm som fy! Selvsagt skulle kvalmen melde sin ankomst i kveld :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen sitter høyt i halsen her. Skal på foreldremøte nå kl.18, men klarer ikke :/

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

av alle ting, så har jeg spsit en kroneis med jordbær. det er helt sykt, og ikke noe jeg vanligvis gjør!

Lykke i heimen her i dag:Heartred Far i huset er kommet hjem fra jobb på sjøen:love7
Da har jeg noen å dele alt med igjen.... Fortsatt mye uavklart her.... Deilig å slippe å kave med det alene:love2

Denne gangen SKAL jeg ha tidlig UL.. føler meg så usikker etter sist SA. Da hadde jeg symptomer og var drittdårlig til uke 12. I uke 16 fikk jeg SA. men det merkelige var at egentlig hadde det vert en "normal" SA som hadde skjedd en gang før uke 10. Men kroppen min oppfattet det ikke, så ved kontroll i uke 16 var både hormon og morkake tilsvarende 16 uker!! Så derfor tar jeg ikke slippe gleden helt løs enda... men jeg håper ;-) for selv om man glemmer fort, føler jeg gravidsymptomene er mer lik de jeg hadde med førstemann for 4 år siden, å det gikk jo fantastisk bra ☺

Hvordan får jeg bort desember skjulte forum?

Lykke i heimen her i dag:Heartred Far i huset er kommet hjem fra jobb på sjøen:love7
Da har jeg noen å dele alt med igjen.... Fortsatt mye uavklart her.... Deilig å slippe å kave med det alene:love2

Så deilig :) Min er nettopp reist på jobb igjen..!! Så nå blir det to hektiske uker. Jobber mannen din på båt eller på plattform?

Sikkert dumt spørsmål, men går det an å se hvor mange innlegg man har på appen? :)

Sent from my iPhone using BV Forum

For en dag!! Bihulene verker og jeg måtte kaste i meg noen smertestillende før jeg skulle på jobb intervju. En jobb jeg virkelig ønsket meg og utrolignok fikk!! Da jeg kom hjem å gledet meg til å finne senga gikk det opp for meg at jeg skulle hatt mensen...
Full fart bort i butikken og jemman var testen positiv!! ☺️ 5 uker på vei!! For en fantastisk dag ❤️❤️
Gratulerer :D

åååh føler meg ensom og alene her :(

Slenger meg med her jeg! Var på første treningsøkt siden positiv test idag! Var på spinning! JEG ELSKER SPINNING!! Men jeg var altså såå redd.. var på gråten hene økta og livredd for å ta i så mye at jeg mister skatten :confused:

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

visning i morgen, såååå lei av å ha huset kalrt og stylet til en hver tid... markedet i stavanger er så treigt for tiden..er vel det generelt i landet... tar tid å selge,folk sitter på vent.. har hatt flere intereserte,emn ingen tør hive seg på budgivning.. hååååper det løsner etter i morgen!

Back
Topp