Ja men ingen med termin den 14. RartNo begynner terminlisten å bli folksom
babyjente 27 Juli ♡
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja men ingen med termin den 14. RartNo begynner terminlisten å bli folksom
babyjente 27 Juli ♡
Ja men ingen med termin den 14. Rart
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Kjekt at det fyller seg oppNo begynner terminlisten å bli folksom
babyjente 27 Juli ♡
Det lyder kjent dette med tålmodighet akkurat nå. Er nok verst med mannen, men kjenner jeg blir litt grønn når den Lillemannen somler eller ikke hører. Jeg prøver alltid å telle til ti og tenke på hvorfor de reagerer sånn. Det hjelper ofte lurt ifht at tålmodigheten blir litt lengre.
Sent from my iPhone using BV Forum
Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
Desember 2014
Taster på appen
Jeg skjønner deg veldig godt. Uvisstheten er det værste. Man vil jo selvsagt at det skal gå bra, men om man føler/trur at det ikke gjør det vil man bare bli ferdig og kunne starte på neste. Man vil hvertfall vite.Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg
Desember 2014
Taster på appen
Jeg er plaga med soleksem, og det eneste som faktisk funker er å smøre seg med faktor 50 jevnt og trutt. Bruker det bare i ansiktet og på hendene, der jeg pleier å få det.Holder på å klø meg i hjel på henda..Etter at jeg satt ute to timer i går ser jeg ikke ut på henda..Mange små kuler som klør, men klør jeg blir d sårt..Misstenker jeg plutselig ha fått soleksem..Aldri hatt d på henda før..Har hatt d på ryggen, men ikke hvert år..Noen som vet hva vi kan bruke mot d?? Fikk salve av legen da jeg hadde d på ryggen, men den har hydrokortison i seg så tør ikke bruke den nå..
Hvilken type praksis har du da? Kan være slitsomt med mye praksis! Spesielt rett etter ferieTungt å være i praksis etter ferien.. lang dag i dag og med møter og greier...
Har ikke hatt d på mange år og første gangen jeg får d oppå henda..Har sikkert noe m graviditeten å gjøre regner jeg medJeg er plaga med soleksem, og det eneste som faktisk funker er å smøre seg med faktor 50 jevnt og trutt. Bruker det bare i ansiktet og på hendene, der jeg pleier å få det.
Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app