Skravletråd

I dag har jeg gått tur på 6 km, og nå har jeg bekkensmerter/stivhet...

Før og i påska gikk det greit.

Hjelp, håper det bare er tilfeldig. Aaaaaaaalt for tidlig med bekkenløsning nå!!! :(

Last edited:
Å bekkenet ja. Det er jeg redd for denne gangen og. Fikk det skikkelig sist. Måtte jeg stå på bussen på vei til jobb, så var dagen ødelagt.

Hadde en guffen opplevelse i 3-4 mnd etter trening med hopp. Det hogg til og Kjentes ut som om symfysen skulle falle ut.

De sier at ingenting hjelper v smerter i bekkenet, men jeg hadde god hjelp av naprapat.

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg gikk til fysiotrening 2 g pr uke sist svangerskap. Det tror jeg virket, da bekkenløsningen ikke ble noe særlig værre. Holdt den i sjakk.
Men vil virkelig ikke begynne med fysio allerede nå... :( alt for tidlig!

Håper det bare er en forbigående sak da...

Holder på å klø meg i hjel på henda..Etter at jeg satt ute to timer i går ser jeg ikke ut på henda..Mange små kuler som klør, men klør jeg blir d sårt..Misstenker jeg plutselig ha fått soleksem..Aldri hatt d på henda før..Har hatt d på ryggen, men ikke hvert år..Noen som vet hva vi kan bruke mot d?? Fikk salve av legen da jeg hadde d på ryggen, men den har hydrokortison i seg så tør ikke bruke den nå..

Noen som vil låne en 9 mndr gammel jente som har stått opp med feil fot? :P kjenner tålmodigheten min e ikkje så stor med alle disse hormonene i kroppen :P

babyjente 27 Juli ♡

Det lyder kjent dette med tålmodighet akkurat nå. Er nok verst med mannen, men kjenner jeg blir litt grønn når den Lillemannen somler eller ikke hører. Jeg prøver alltid å telle til ti og tenke på hvorfor de reagerer sånn. Det hjelper ofte lurt ifht at tålmodigheten blir litt lengre.

Det lyder kjent dette med tålmodighet akkurat nå. Er nok verst med mannen, men kjenner jeg blir litt grønn når den Lillemannen somler eller ikke hører. Jeg prøver alltid å telle til ti og tenke på hvorfor de reagerer sånn. Det hjelper ofte lurt ifht at tålmodigheten blir litt lengre.

Eg heiv ho i vogna å gikk tur så no søv ho :D hehe

babyjente 27 Juli ♡

Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Huff, det er ikke meningen å klage men i dag kom bare alle følelsene frem som skulle kommet frem i går. Jeg hadde faktisk håpet litt på at jeg skulle våkne i dag og at blødningen hadde enten tatt seg helt opp eller gitt seg helt. Men nei, ingen av delene. Dette er så psykisk tungt at jeg vet ikke helt hvor jeg skal gjøre av meg

❤️ Desember 2014 ❤️

Åhh, føler så med deg.. Har hatt litt blødning jeg også, eller spotting da, og det er virkelig ikke noe jeg unner noen.. Forferdelig å ikke vite hva som foregår inni kroppen :( Krysser fingre og tær for at alt står bra til med lille i magen din :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg skjønner deg veldig godt. Uvisstheten er det værste. Man vil jo selvsagt at det skal gå bra, men om man føler/trur at det ikke gjør det vil man bare bli ferdig og kunne starte på neste. Man vil hvertfall vite.
Jeg håper så mye at spira di bare er litt "treg i oppstarten" men at den plutselig gjør et kjempehopp og vokser masse. Unner virkelig ingen å måtte gå slik i uvisshet. Hadde jeg vært deg hadde jeg tatt en cb digital. Da burde svaret bli ganske klart. Er jo såpass mange dager siden du fikk 2-3 så om det kommer 3+ kan du slappe av, står det fortsatt 2-3 eller 1-2 vet du hvertfall hva som skjer.
Da jeg mista i oktober hadde jeg 1-2 i 2mndr.
Mange store klemmer til deg ♡

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Holder på å klø meg i hjel på henda..Etter at jeg satt ute to timer i går ser jeg ikke ut på henda..Mange små kuler som klør, men klør jeg blir d sårt..Misstenker jeg plutselig ha fått soleksem..Aldri hatt d på henda før..Har hatt d på ryggen, men ikke hvert år..Noen som vet hva vi kan bruke mot d?? Fikk salve av legen da jeg hadde d på ryggen, men den har hydrokortison i seg så tør ikke bruke den nå..
Jeg er plaga med soleksem, og det eneste som faktisk funker er å smøre seg med faktor 50 jevnt og trutt. Bruker det bare i ansiktet og på hendene, der jeg pleier å få det.

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Tungt å være i praksis etter ferien.. lang dag i dag og med møter og greier...
Hvilken type praksis har du da? Kan være slitsomt med mye praksis! Spesielt rett etter ferie;)

Jeg er plaga med soleksem, og det eneste som faktisk funker er å smøre seg med faktor 50 jevnt og trutt. Bruker det bare i ansiktet og på hendene, der jeg pleier å få det.

Har ikke hatt d på mange år og første gangen jeg får d oppå henda..Har sikkert noe m graviditeten å gjøre regner jeg med

ååååh endelig en litt bedre dag! tør nesten ikke si det høyt! deilig å ikke måtte sitte/ligge i en krok i soffan og konse på å puuuuuuste. har spsit "masse" sikkert 15 ritz med greddeost og grønne druer, og en sjokomelk og ett glass jus. ny rekord

Flere enn meg som utrolig utålmodig ?? Jeg er bare 5+1, men føler tiden går i sneglefart!!
Det er jo så mange som sier at man må nyte graviditeten, for det går så fort. Men synes det går sakte jeg..

Back
Topp