Skravletråd

Jeg er 5+5 idag.. :(

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Jeg var på ul når jeg var 5+6, og så da bare en fosterpose. Jeg lever med godt mot og tror neste ul viser en spire med bankende hjerte.

Kjære deg, ikke fortvil. Det er fortsatt veldig tidlig og veldig mange ser ingenting på ul så tidlig... Ei venninne så et bankebde hjerte ig en fostersekk 5+6, og neste ul viste 2 hjerter. Så til og med 2 egg som er satt inn samtidig utvikler seg forskjellig ift når hjertet banker.

Tørk tårene, vi skal sammen ruge til desember! :)

Skal til legen på onsdag, ang noe annet. Men lurer på om jeg kan få legen til å måle hcg? Eller må man ha en grunn for å måle det?

God morgen :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

God morgen :) Hvordan går det i dag, Twinkle? :)

morn! enn så lenge er formen ok her, bank i bordet!!!! jeg mååå dusje og jeg bør vaske minst 3 maskiner klær.. såda er dagens gjøremål satt... denen formen min er helt latterlig dårlig...klarer så utrolig lite

Jeg eeeer så trøtt... Skulle ikke vært lov :(

God morgen :)
Jeg er nett komt hjem fra jobb og ligger i sengen min og kooooooser meg!! Har drømt om den i hele natt!! *Gjesp*
Masse lykke til i dag på ul Twinkle :Heartred

Hadde ul nå og han så kun en liten fostersekk.. ikke noe embryo. . Ikke noe hjerte. . Hadde håpet sånn :( gråter og er hormonell nå.. for en karusell alt er..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
:( Veldig lei for det. Hva skjer videre med deg nå da? *trøsteklem*

Jeg tror det har klikka for meg. Her står jeg midt i blødninger og aner ikke om dette er sa eller uskyldig blødning men det eneste som flyr rundt i hodet mitt er hvor mye jeg har lyst på sex?? Kjære vene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

unnsyld men hahaha. Gravid sa du? :p
Har det ikke stoppet opp? Blødningen altså? Kontakte lege i dag?

Er dessverre ikke så kreativ i matveien :( Av en eller annen grunn ser jeg for meg at eggerøre, nudler og kikoman er godt, men tror smaksløkene mine er litt på bærtur da :p

Her i huset er det ikke jeg som har smaksløker med gravide hormoner. Det har mannen!

I går hadde vi pannekaker og han hadde på peanøttsmør og oreokjeks! :p

og god morgen ja... :)

Fikk sove masse i natt og kvalmen har avtatt (men dagen er fortsatt ung)

I dag står selvangivelse på planen og jeg forsøker å få ned frokosten.
Sliter med matlysta her og har selv følelsen av at jeg dytter i meg alt jeg finner, men den gang ei sa vekta som kryper sakte men sikkert nedover. Ikke det at det trenger å være negativt for jeg har en BMI på 26, men jeg er jo bekymret for at spirelille ikke skal få nok likevel. (jada jeg vet at den forsyner seg av lagrene man har)

God morgen:) Ny dag og nye muligheter..Hva skal man finne på i dag da tro? Må få pakket ut tinga våre etter ferien i hvertfall..Sol er d ute også så skulle vært ute en tur m lillemor.,

unnsyld men hahaha. Gravid sa du? :p
Har det ikke stoppet opp? Blødningen altså? Kontakte lege i dag?
Det er fortsatt bare på papiret altså når jeg tørker første tørk... Ikke tatt seg opp enda. Jeg skal på ul i dag :)

❤️ Desember 2014 ❤️

I natt så drømte jeg at vi feiret 1 års bryllups dag og jeg hadde babymage, håper det var et tegn!

❤️ Desember 2014 ❤️

Kvalmen kommer rundt kl 11 for full her, og varer til etter barnetv.. Hele dagen forsvinner i sofa og det å konse på å puste og få i meg bittelitt mat... Spent på vekta hos legen i neste uke..

Sent from my iPhone using BV Forum

Kvalmen kommer rundt kl 11 for full her, og varer til etter barnetv.. Hele dagen forsvinner i sofa og det å konse på å puste og få i meg bittelitt mat... Spent på vekta hos legen i neste uke..

Huff det hørtes ikke no bra ut :(
God bedring til deg <3

Idag har jeg fått bestilt time til ultralyd :-D men det er så leeeenge til.. 5 uker, off :P

Tror jeg aldri har gruet meg så mye til noe før. Inni meg vet jeg at det har gått galt men så er det lille håpet inni hjertet som ber om at vi får se hjertet til spira vår banke.

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp