Skravletråd

Kan vi lage en tråd som blir festet iforhold til det å lage seg et kallenavn?? E så mange som vil på terminlisten med bkno...

babyjente 27 Juli ♡
Sikkert like greit å bare gjøre det først som sist :)

Hatt en fin dag folkens? Vi har hatt 20 grader i skyggen idag.. er jo rene sommeren :-) stemmer det at en må ha 50 innlegg for å Være med i skjult gruppe? Da må jeg tilfelle henge i som nettopp har komt meg inn her! :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hadde ul nå og han så kun en liten fostersekk.. ikke noe embryo. . Ikke noe hjerte. . Hadde håpet sånn :( gråter og er hormonell nå.. for en karusell alt er..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Hatt en fin dag folkens? Vi har hatt 20 grader i skyggen idag.. er jo rene sommeren :) stemmer det at en må ha 50 innlegg for å Være med i skjult gruppe? Da må jeg tilfelle henge i som nettopp har komt meg inn her! :-/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Hatt en nydelig dag på Sunnmøre i dag! :) Det er meldt strålende sol hver dag fremover så det blir helt hærlig på jobb og :D Man må nok ha 50 innlegg ja, men det går fort :) Bare å skravle i vei ;)

Hadde ul nå og han så kun en liten fostersekk.. ikke noe embryo. . Ikke noe hjerte. . Hadde håpet sånn :( gråter og er hormonell nå.. for en karusell alt er..

Men du er jo ikke så langt på vei? Sa legen noe om det var vanlig å se hjerte og fosteret på dette stadiet? Har hørt om flere som ikke ser noe så tidlig :) Lett for meg å si at det sikkert ikke er noe å bekymre seg for, men man blir jo bekymret.. For man håper jo at man skal se noe.. Håper bare at du klarer å tenke at det fortsatt er tidlig og at du om noen uker, kanskje bare dager, kommer til å se et bankende hjerte :)

5+5 kan være tidlig! Du må ikke fortvile! Hcg stiger jo? Når er neste prøve?

Sent from my iPhone using BV Forum

Hadde ul nå og han så kun en liten fostersekk.. ikke noe embryo. . Ikke noe hjerte. . Hadde håpet sånn :(
Ååå nå ble jeg trist på dine vegne! Men hva vil det si? Er det ingen julespire der, eller er den bare ikke synlig på UL enda? :-/

Jeg er 5+5 idag.. :(

Har lest at man kan se hjertet i uke 6-7, du er jo ikke der helt enda :) Krysser fingrene for at der er en spire som vokser seg stor og sterk, og bare er litt sjenert enda :)

Då har eg laget en tråd til bkno.. Kan noen få den festet?? :)

babyjente 27 Juli ♡

Husk du er fremdeles tidlig. Det er en grunn til at de ikke vil ha ul før uke 6 helst 7. Du får nok snart se ett bankende hjerte :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Matforslag m egg?? Har ikke brød i hus etter påsken:p Noe jeg kan bruke m kikoman
Er dessverre ikke så kreativ i matveien :( Av en eller annen grunn ser jeg for meg at eggerøre, nudler og kikoman er godt, men tror smaksløkene mine er litt på bærtur da :p

Er dessverre ikke så kreativ i matveien :( Av en eller annen grunn ser jeg for meg at eggerøre, nudler og kikoman er godt, men tror smaksløkene mine er litt på bærtur da :p
D ble nesten d..Byttet ut nudlene m ris;)Oppi eggerøra hadde jeg oppi gressløk og litt tacosaus..hihi..Ble faktisk godt merkelig nok..Har så mange rare innfall for tiden selv da d gjelder smaker så plutselig blir d litt ekstra i maten enn tidligere:p

Jeg er 5+5 idag.. :(

Husk at d er tidlig..I følge hu jeg var til på ul da jeg var 6+2 så var d skjelden dem så noe særlig på uke 5 anett enn d du sa selv..Tror nok som andre over har skrevet at d bare var tidlig for at dem kunne se noe mer..Ta d m ro og tenk pos..Vet d ikke er lett oppi d for deg nå, men prøv..Få ny ul om en uke så skal du se at dem ser mer

D ble nesten d..Byttet ut nudlene m ris;)Oppi eggerøra hadde jeg oppi gressløk og litt tacosaus..hihi..Ble faktisk godt merkelig nok..Har så mange rare innfall for tiden selv da d gjelder smaker så plutselig blir d litt ekstra i maten enn tidligere:p
Hehe, gøy å prøve nye ting i matveien :p Har vært kvalm i dag så har ikke fått i meg noe særlig, men fikk jeg lyst på mat.. Bra timing siden jeg skal legge meg snart :p

Hehe, gøy å prøve nye ting i matveien :p Har vært kvalm i dag så har ikke fått i meg noe særlig, men fikk jeg lyst på mat.. Bra timing siden jeg skal legge meg snart :p
Ja gøy d, men så mye rart man plutselig får lyst på å putte i maten:)Har ikke spist så mye i dag jeg heller, men fikk akutt lyst på mat i sted så måtte fikse sammen noe fort ellers hadde jeg ikke fått sovet;)

Jeg tror det har klikka for meg. Her står jeg midt i blødninger og aner ikke om dette er sa eller uskyldig blødning men det eneste som flyr rundt i hodet mitt er hvor mye jeg har lyst på sex?? Kjære vene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja gøy d, men så mye rart man plutselig får lyst på å putte i maten:)Har ikke spist så mye i dag jeg heller, men fikk akutt lyst på mat i sted så måtte fikse sammen noe fort ellers hadde jeg ikke fått sovet;)
Hehe, akutt sulten er noe jeg kjenner til :P

Jeg tror det har klikka for meg. Her står jeg midt i blødninger og aner ikke om dette er sa eller uskyldig blødning men det eneste som flyr rundt i hodet mitt er hvor mye jeg har lyst på sex?? Kjære vene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Haha, uff! Du er hvertfall veldig gravid :p :D

Back
Topp