Skravletråd

Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Men det går framover! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Sitter å hører på musikk og plutselig kommer sangen vi hadde til vår første dans i bryllupet <3 Sitter å sipper som en gal her alene :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Kan jeg spørre hvilken sang det var? :)

Kan jeg spørre hvilken sang det var? :)
The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin

❤️ Desember 2014 ❤️

The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin

❤️ Desember 2014 ❤️

Den må jeg høre! :D Elsker sånne type sanger som får meg til å tenke på kjærligheten mellom to mennesker <3

Den må jeg høre! :D Elsker sånne type sanger som får meg til å tenke på kjærligheten mellom to mennesker <3
Jaa, den er helt fantastisk <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Blæ. Hadde flere gode dager i påska, men disse to siste er bare helt pyton!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg spiste nettopp en halv pakke safarikjeks, og angrer umiddelbart. Det virker som om jeg blir kvalm samme hva jeg putter i meg. Huff!

Jeg spiste nettopp en halv pakke safarikjeks, og angrer umiddelbart. Det virker som om jeg blir kvalm samme hva jeg putter i meg. Huff!
jeg må spise veldig lite i gangen,da går ting litt bedre en liten stund. spiser jeg "mye" blir det verre og vondt i mangen.... spsier jeg ikke blir det verre med kvalmen...

Hei jenter :-)
Er det noen av dere som vet om det går an å ta en tidlig ultralyd i området Sogn?
Privat klinikk eller noe?

Sent from my iPad using BV Forum

Har så vondt i halsen! Håper det gjør at kroppen fokuserer mer på halsen enn å plage den stakkars spira mi

Hei jenter :)
Er det noen av dere som vet om det går an å ta en tidlig ultralyd i området Sogn?
Privat klinikk eller noe?

Sent from my iPad using BV Forum
Vet dessverre ikke, men prøv å google det :)

Ja, det er sant. Er nok mange som sniker inn på forumet her! ;)
Redd for det :p Men ofte har jo de og en grunn til å snike, så er ikke så veldig bekymret.. :) Har faktisk tenkt på det mange ganger at om noen som kjenner meg godt hadde lest alt jeg skriver hadde de nok kjent meg igjen ganske fort :p Satser på at de ikke henger så mye på bv ;)

Kan vi lage en tråd som blir festet iforhold til det å lage seg et kallenavn?? E så mange som vil på terminlisten med bkno...

babyjente 27 Juli ♡

Back
Topp