Men det går framover!Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Men det går framover!Hcg var på 5800 idag 5+5, tar det som et godt tegn! Var på litt over 3000 på lørdag så ikke helt dobling men..
Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Kan jeg spørre hvilken sang det var?Sitter å hører på musikk og plutselig kommer sangen vi hadde til vår første dans i bryllupet <3 Sitter å sipper som en gal her alene
Desember 2014
Taster på appen
The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå finKan jeg spørre hvilken sang det var?
Den må jeg høre! Elsker sånne type sanger som får meg til å tenke på kjærligheten mellom to mennesker <3The first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin
Desember 2014
Taster på appen
Jaa, den er helt fantastisk <3Den må jeg høre! Elsker sånne type sanger som får meg til å tenke på kjærligheten mellom to mennesker <3
Hvis jeg får ei jente skal hun hete Leona nettopp pga Leona LewisThe first time ever i saw your face med leona Lewis <3 den er såå fin
Desember 2014
Taster på appen
jeg må spise veldig lite i gangen,da går ting litt bedre en liten stund. spiser jeg "mye" blir det verre og vondt i mangen.... spsier jeg ikke blir det verre med kvalmen...Jeg spiste nettopp en halv pakke safarikjeks, og angrer umiddelbart. Det virker som om jeg blir kvalm samme hva jeg putter i meg. Huff!
Vet dessverre ikke, men prøv å google detHei jenter
Er det noen av dere som vet om det går an å ta en tidlig ultralyd i området Sogn?
Privat klinikk eller noe?
Sent from my iPad using BV Forum
Hååååper vi får det i morgenNår får vi egentlig det skjulte forumet?
okei, så spennendeHååååper vi får det i morgen
Ja, gleder meg til det! Man kan med en gang dele litt mer om seg selv daokei, så spennende
Ja, det er sant. Er nok mange som sniker inn på forumet her!Ja, gleder meg til det! Man kan med en gang dele litt mer om seg selv da
Redd for det Men ofte har jo de og en grunn til å snike, så er ikke så veldig bekymret.. Har faktisk tenkt på det mange ganger at om noen som kjenner meg godt hadde lest alt jeg skriver hadde de nok kjent meg igjen ganske fort Satser på at de ikke henger så mye på bvJa, det er sant. Er nok mange som sniker inn på forumet her!