Skravletråd

Hehe.. Jeg får puls lett på over 200 når jeg trener. Så jeg får bare ta det heeeeeelt rolig :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Men som noen andre her sier så er det mange myter om trening :) Tenker at så lenge man hører på kroppen og ikke gjør noe som følest "feil" så er ikke det noen fare :) Både mor og barn har godt av å bevege seg :)

I morra skal jeg på ul og jeg har så innmari lyst til å se et bittelite nurk <3

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Så spennende :D

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

UL i morra? Det er jo helligdag det meste er vel stengt:p

Men lykke til kjære deg :)

Håper vi får skjult forum til uka :D *krysser fingre*

Ah :)
Det forklarer saken, vel noen fordeler må man få når man først må tilbringe tiden på sykehus.:)
Det er i grunn ul mest for å sjekke væsken i magen og om de må inn med dren igjen så det er ingen kos ved det ; ) de sveiper bare innom livmora fordi det er rundt der væsken ligger.

Andre som har fått "stygga" på noe? Jeg spiste en maiskolbe for mye her om dagen, og nå klarer jeg verken synet eller tanken på mais. . Vet ikke om det er graviditeten eller tilfeldighet som gjør det..

Sent from my GT-I8730 using BV Forum mobile app

Jeg har fått stygga på alkohol. Greit er nå det :) men jeg klarer ikke tanken, lukten eller synet av drinker :p
Og kebab. Jeg ELSKER egentlig kebab, men nå klarer jeg det ikke.

Men derimot har jeg lyst på saftis og cola. Natta før jeg testet meg drømte jeg om at 3åringen griste ut 2 flasker med cola som jeg hadde, og jeg ble et hormonmonster og begynte å grine :p

Lykke til med ul i morgen lille89. Blir spennende. Håper at væsken er på vei tilbake, slik at du får hjem snart! :)

I morra skal jeg på ul og jeg har så innmari lyst til å se et bittelite nurk <3

Lykke til :D Gleder meg til oppdatering <3

Sent from my C6903 using BV Forum mobile app

God morgen <3 I natt har det ikke vært noe tegn til blod og det var det heller ikke nå :)

❤️ Desember 2014 ❤️

God morgen <3 I natt har det ikke vært noe tegn til blod og det var det heller ikke nå :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Så utrulig bra!!! :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Hehe.. Jeg får puls lett på over 200 når jeg trener. Så jeg får bare ta det heeeeeelt rolig

Lest at 30 minutt moderat trening hver dag er anbefalt... det vil si 60-70% av maxpuls.

Gikk fjelltur imåro veldig.. en uke siden sist.. huff pulsen løp løpsk. Var tung i beina å ble småkvalm:-/ så inntil videre får jeg holde meg på flaten og bruke tid visst jeg skal oppover fjellet. Jeg vil ikke ofre spiren på å ha for høy puls ;-)

God morgen :)
Her er vi ferdig med frokosten og er klar for en ny dag!! Det er strålenes sol ute og jeg gleder meg til å ha en heil dag med minsten før jeg skal på jobb igjen!!
Vi skal koooooooose oss ute :D

Ønsker dere alle fin fin dag!! =)

Back
Topp