Skravletråd

Nei men jeg ligger på sykehuset og har hatt en del med nattevaktene å gjøre og de er sååå søte og kjekke å ha! :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Stemmer det ;) Må unnskylde min manglende hukommelse av og til, hehe!!
Ja, det er ofte en god gjeng som jobber på natten =)
Hva jobber du som?

Hei alle! Å gratulerer føler jeg kommer "midt inni all moroa", men da viser altså symptomer og tester at jeg er gravid. Så vil gjerne bli med litt her. Etter SA desember 12 er vi veldig glade for endelig å ha fått positiv test. Men kjenner også at jeg ikke greier å slippe gleden 100% men krysser alle fingre.. og vurderer tidlig UL her og.
Ha en fin dag.. Her blir det høy solveggfaktor

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så mye og velkommen inn til oss :D

Hei alle! Å gratulerer føler jeg kommer "midt inni all moroa", men da viser altså symptomer og tester at jeg er gravid. Så vil gjerne bli med litt her. Etter SA desember 12 er vi veldig glade for endelig å ha fått positiv test. Men kjenner også at jeg ikke greier å slippe gleden 100% men krysser alle fingre.. og vurderer tidlig UL her og.
Ha en fin dag.. Her blir det høy solveggfaktor

Hei og velkommen :D Kjekt at vi blir flere her på desember :) Når har du termin? :)

Takker ;-) 25.desember visst en ser på terminkalkulator.. men jeg har som regel 24dagers syklus... så muligens litt Før. Blir spennende å se på UL. ;-)

Takker ;-) 25.desember visst en ser på terminkalkulator.. men jeg har som regel 24dagers syklus... så muligens litt Før. Blir spennende å se på UL. ;-)

Synes det er så koselig å ha termin så nærme jul :D

Tro når magen kommer til oss desembermammaer? :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3
Jeg håper faktisk at det ikke blir synlig for fort. Det betyr mer å bare og det kan fort bli tungt på slutten :p

Føler meg allerede 6mnd gravid, er så oppblåst, og ikke hjelper det akkurat at jeg har gått opp 10 kg på disse to icsi forsøkene jeg har vært igjennom heller. Blææææææ.... Føler at jeg ruller ut av senga og sofaen. Håper det gir seg litt snart og at jeg mister litt av det vannet som har kommet voldsomt på kroppen nå om dagen..
Huff da, ble litt mer klage melding enn det var ment som. Er jo kjempe glad for å endelig å være gravid :) :)

Elsker været akkurat nå! Er ikke ofte vi på sunnmøre kan sitte ute i bare tskjorte i april :p
Jeg og :-) det er fantastisk . :D
Tenkte jeg skulle ut å fyre opp grillen nå . Og imorgen kommer endelig mann og barn hjem igjen. Etter 6 dager vekke .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Jeg og :) det er fantastisk . :D
Tenkte jeg skulle ut å fyre opp grillen nå . Og imorgen kommer endelig mann og barn hjem igjen. Etter 6 dager vekke .

Så deilig å grille! Kjenner grillukta hvoren jeg går nå og blir sååå fristet :D Blir godt å få de hjem igjen :)

Så deilig å grille! Kjenner grillukta hvoren jeg går nå og blir sååå fristet :D Blir godt å få de hjem igjen :)
Ja jeg må utnytte det nå når jeg har lyst på det. De siste dagene har jeg blitt uggen på kvelden , og da er all mat ekkel :P

Ja jeg må utnytte det nå når jeg har lyst på det. De siste dagene har jeg blitt uggen på kvelden , og da er all mat ekkel :p

Jeg og er småkvalm på kvelden.. og jeg kjenner at jeg blir småkvalm av de gravidtablettene jeg tar.. Målet er å greie meg gjennom ni måneder uten å spy :p

Jeg og er småkvalm på kvelden.. og jeg kjenner at jeg blir småkvalm av de gravidtablettene jeg tar.. Målet er å greie meg gjennom ni måneder uten å spy :p
Det er mulig. Jeg klarte det sist :D

Deilig at det foreløpig ikke er noe mer blod nå. Må si jeg fikk meg en støkk

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ikveld blir det pizza levert på døra fra et lokalt pizzeria. Det har jeg veldig lyst på idag så da unner jeg meg det :) :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Deilig at det foreløpig ikke er noe mer blod nå. Må si jeg fikk meg en støkk

❤️ Desember 2014 ❤️

Du satt et støkk i oss alle trur jeg.
Men nå skal det ikke komme mer :) Om to dager banker et lite minihjerte på ultralyd for mammaen sin ♡

Du satt et støkk i oss alle trur jeg.
Men nå skal det ikke komme mer :) Om to dager banker et lite minihjerte på ultralyd for mammaen sin ♡

Nei, nå får det være nok :) Det var lite, men det holdt :p

Å, ja, det håper jeg virkelig det gjør <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Ikveld blir det pizza levert på døra fra et lokalt pizzeria. Det har jeg veldig lyst på idag så da unner jeg meg det :) :)

Så deilig! Velfortjent :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Back
Topp