Skravletråd

God morgen damer! Nå skinner solen fra blå himmel, og jeg hatt fått sove hele natten. Kan det bli bedre??:-D Ha en strålende dag!

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Hei alle! Å gratulerer føler jeg kommer "midt inni all moroa", men da viser altså symptomer og tester at jeg er gravid. Så vil gjerne bli med litt her. Etter SA desember 12 er vi veldig glade for endelig å ha fått positiv test. Men kjenner også at jeg ikke greier å slippe gleden 100% men krysser alle fingre.. og vurderer tidlig UL her og.
Ha en fin dag.. Her blir det høy solveggfaktor

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hei alle! Å gratulerer føler jeg kommer "midt inni all moroa", men da viser altså symptomer og tester at jeg er gravid. Så vil gjerne bli med litt her. Etter SA desember 12 er vi veldig glade for endelig å ha fått positiv test. Men kjenner også at jeg ikke greier å slippe gleden 100% men krysser alle fingre.. og vurderer tidlig UL her og.
Ha en fin dag.. Her blir det høy solveggfaktor

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen!!
Etter x antall sa/ma og exu så har jeg bestemt at jeg skal på tidlig ul selv. Blitt anbefalt å vente til uke 6 i steden for uke 5 som jeg egentli hadde tenkt pga at det fort kan bli tolket feil hvis de kun ser fostersekk, og disse nurkene vokser jo mange ganger i rykk og napp :)

Tenkte jeg skulle spørre også , spesielt siden mannen ikke kan være med. Vil jo vise han bildet :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Samme her.. Under ivf får jo mannen være med på absolutt alt og se alt som skjer så for meg blir det helt unaturlig at han ikke skal få se fosteret for første gang også. Til nå har vi ikke sett noe på ul. Ny ul i morra og håper jeg får se noe da :)

Venter et julemirakel etter første forssøk med ivf <3

Samme her.. Under ivf får jo mannen være med på absolutt alt og se alt som skjer så for meg blir det helt unaturlig at han ikke skal få se fosteret for første gang også. Til nå har vi ikke sett noe på ul. Ny ul i morra og håper jeg får se noe da :)

Min har ikke ville vært med på alle greiene under forsøket , så jeg har klart meg på egenhånd :P men han er reist på jobb igjen når jeg skal på ul. Så hvis alt er som det skal, så tar vi en ny ul rundt uke 12 når han er hjemme også :)

Velkommen!!
Etter x antall sa/ma og exu så har jeg bestemt at jeg skal på tidlig ul selv. Blitt anbefalt å vente til uke 6 i steden for uke 5 som jeg egentli hadde tenkt pga at det fort kan bli tolket feil hvis de kun ser fostersekk, og disse nurkene vokser jo mange ganger i rykk og napp :)
Velkommen motimi :)

Jeg anbefaler deg også å vente til uke 6 for jeg har vært på ul hver uke og når jeg var 5+2 så de nada og jeg ble kjempelei meg..

Min har ikke ville vært med på alle greiene under forsøket , så jeg har klart meg på egenhånd :P men han er reist på jobb igjen når jeg skal på ul. Så hvis alt er som det skal, så tar vi en ny ul rundt uke 12 når han er hjemme også :)

Haha, der er mannen min motsatt :p har omtrent måtte be han om å ikke sitte å se rett inn på hønemor under ul.. det ble veldig spesielt når jeg ble så syk da! Men føler vi har blitt sterkere og nærmere etter dette <3

God vakt til allr dere som er på jobb:)

Her ble det tidlig kveld i går for jeg sovnet i 9 tiden. Haha
Nå skal vi straks i kirken sammen med farmor før det blir kaffekos med familien :)

Sent from my GT-P3110 using BV Forum mobile app

Takk :-)
Skal faktisk til gynekolog neste fredag (bestilt Før jeg ble gravid). Da er jeg vel 5-6 uker.. Hun pleier å ta innvendig ultralyd.. noen som vet om hun får sett noe som bekrefter gode nyheter?

Takk :-)
Skal faktisk til gynekolog neste fredag (bestilt Før jeg ble gravid). Da er jeg vel 5-6 uker.. Hun pleier å ta innvendig ultralyd.. noen som vet om hun får sett noe som bekrefter gode nyheter?
Det vil jeg tro :) men ikke bli lei deg hvis ikke. Jeg tar ul ofte siden jeg er innlagt på sykehus og de har enda ikke sett noe og jeg er 5+4 idag :)

Ååh :D akkurat nå ligger meg og hunden ute i solen og nyter varmen. Det er nesten for varmt ;) glad jeg ikke skal gå høygravid midt på sommeren ;)

Ååh :D akkurat nå ligger meg og hunden ute i solen og nyter varmen. Det er nesten for varmt ;) glad jeg ikke skal gå høygravid midt på sommeren ;)

Jeg kunne ikke vært mer enig.. tror ikke jeg hadde taklet å gå høygravid på sommeren.. :p

Tro når magen kommer til oss desembermammaer? :)

Jeg håper jeg begynner å få antydning til mage når jeg er 12 uker :D Men det er så forskjellig :) Jeg har litt mage fra før, så kan hende det ikke vises på meg på en stund.. :(

Back
Topp