Skravletråd

Nå hørte jeg akkurat på en fødsel live! Rommet mitt ligger rett under en fødestue og med vinduet oppe hører man alt! Godt det er en stund igjen for det hørtes vondt ut!! ;) babyen hadde fine lunger iallfall

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Lol.... ikke akkurat det man har lyst til å høre på, ikke enda i hvertfall ;)

Lol.... ikke akkurat det man har lyst til å høre på, ikke enda i hvertfall ;)
I hormonrus og ensomhet skal jeg si deg kjære lena at jeg gråt en tåre pga både sympati for den stakkars fødende OG fordi det var rørende :p

Snøen forsvant fort.
Igår
1397885705005.jpg

Idag
1397885724532.jpg

Siste dag på jobb før 5 dager fri :) :)
Og idag kasta jeg opp. Kjære vene så kvalm jeg er nå :(

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg har en gutt på 17, og ei jente på 14, så dette blir en ordentlig attpåkladd :-)
Ja, det blir det da! :) Det blir nok veldig koselig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, det blir det da! :) Det blir nok veldig koselig :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja det blir kjempe koselig det <3
Håper dette svangerskapet blir like lett som de andre, har aldri vært kvalm eller i dårlig form på noe vis, så et slikt svangerskap til ønsker velkommen :-)

Ja det blir kjempe koselig det <3
Håper dette svangerskapet blir like lett som de andre, har aldri vært kvalm eller i dårlig form på noe vis, så et slikt svangerskap til ønsker velkommen :-)
Jeg merker egentlig ikke noe særlig foreløpig, kjenner jeg blir litt bekymra :p Men samtidig har verken tante eller mamma hatt noe symptomer i sine svangerskap. Er ikke noe man får gjort uansett :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Det slo meg idag at jeg ikke har tatt graviditetstest denne gangen! Siden jeg ligger på sykehuset har jeg kun tatt hcg via blod! Det er jo litt stusslig. . :p

Det slo meg idag at jeg ikke har tatt graviditetstest denne gangen! Siden jeg ligger på sykehuset har jeg kun tatt hcg via blod! Det er jo litt stusslig. . :p

Om du vil så kan du kanskje få noen til å kjøpe til deg på sykehus apoteket,så du har et minne du og :-)

Hvordan går det med deg idag?
Håper du føler deg og er bedre.
God bedring!

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Om du vil så kan du kanskje få noen til å kjøpe til deg på sykehus apoteket,så du har et minne du og :-)

Hvordan går det med deg idag?
Håper du føler deg og er bedre.
God bedring!

Spørs om jeg ikke må be mannen min om å kjøpe en ja! Han tror vel jeg har tørna men.. :p

Idag har jeg vært på sykehuset i 3 uker! Dårlig form og småkvalm men hcg har steget fra 1064 til 3144 siden onsdag! Og det er vel bra! :)

Spørs om jeg ikke må be mannen min om å kjøpe en ja! Han tror vel jeg har tørna men.. :p

Idag har jeg vært på sykehuset i 3 uker! Dårlig form og småkvalm men hcg har steget fra 1064 til 3144 siden onsdag! Og det er vel bra! :)

Hehe,men vi har full forståelse med deg når det gjelder akkurat testing :-)

Hcg stigningen er jo helt perfekt,dette går som det skal vet du ;-)

Kvalmen vet å passe arbeidstiden min hvertfall. Var dårlig og kvalm i mårrest før jobb og kastet litt opp. Kom på jobb og formen var super. Så, 10 min før jeg var ferdig på jobb kom den tilbake, og jeg tilbrakte de neste 20min over doskåla.
Klarte komme mæ hjem nå, og ligger på sofaen. Litt dårlig samvittighet for jeg skulle kjøre rett hjem å hente mann og barn og dra til butikken men jeg klarer ikke så mannen måtte ta med barna og hoppe på en buss. Nå håper jeg formen blir bedre fort!

Så har jeg jo telt ned dager til idag og jeg skal ta påskeferie, men pga mye sykdom på jobb er det mye sannsynlig at jeg må jobbe i morgen og. Men er jo gode penger og hente på disse helligdagene så så lenge kroppen holde ut er det bare å stå på :)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Back
Topp