ØnskerSpireNÅ=ferdig
Forumet er livet
JaJeg også! Så koselig det blir
Sent from my iPhone using BV Forum
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
JaJeg også! Så koselig det blir
Sent from my iPhone using BV Forum
Nei og nei og nei! Jeg trenger allergitabletter , men kan ikke bruke de jeg har tror jegcetirizin sandoz har jeg. Får vel bare la det klø i øynene og håpe det snart går over av seg selv. Og etter påske får jeg ta en tur på apoteket og høre hva jeg kan ta .
Siden det står at man ikke skal ta de, og de stedene det står hvilke tabletter en kan ta, så er ikke de jeg har på den listenHvorfor skal du ikke ta de? (Spør av ren nysgjerrighet så ikke ta det negativt)
Tar selv to tabletter daglig med cetirizin pga kraftig allergi. Og de kommer jeg jo til å fortsette med. Slutter jeg så blir jeg jo nesten dødssyk.
Har lest flere steder at det ofte er bedre å heller ta slike medisiner enn ikke pga at din kropp blir stresset som igjen stresser fosteret.
Forstår at du kanskje vil høre med legen din først. Hva med å ringe legevakten og spørre de?
Jeg bekymrer meg litt for hva vi skal gå kledd i til vinteren igjenEg får ikkje igjen vinterjakken lengre... :O og så e eg en del svimmel, noen som vet ka d kan være?
babyjente 27 Juli ♡
Nordens ParisOj. Så mye snø. Hvor holder du til? Her er det sol og fint vær. Kan ikke huske når det var snø , men så har vi bare hatt ett par dager med snø hele vinteren da.![]()
Jeg bekymrer meg litt for hva vi skal gå kledd i til vinteren igjen![]()
Je og er en del svimmel. Jeg har lavt blodtrykk da, så tror det kommer av det hos meg
Hihi. Jeg bor i nordens paradisNordens Paris
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Siden det står at man ikke skal ta de, og de stedene det står hvilke tabletter en kan ta, så er ikke de jeg har på den listenog vil ikke ta noe uten å ha hørt først. Heldigvis er plagene vekke nå. De var i grunnen selvpåført, siden jeg koste med en katt
Har jeg ikke hørt før. Hvor er det?Hihi. Jeg bor i nordens paradis![]()
BergenHar jeg ikke hørt før. Hvor er det?
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen![]()
Det er ikke det altsåHehehe.... ikke så lett å holde seg unna puser heller![]()
Bergen![]()
![]()
Jeg har nå flyttet sør for BergenEg e fra bondelandet nord for Bergen
babyjente 27 Juli ♡
Jeg har nå flyttet sør for Bergen![]()
AahEg har flytta til Sandnesmen e heime hos mor mi på den grønne øy no
babyjente 27 Juli ♡
Wow!! Dere har jo sommer!!!En fantastisk dag, og sånn skal det fortsette bare med en del varmere . 19 grader er det meldt neste uke
Vis vedlegget 57834