Skravletråd

Nei og nei og nei! Jeg trenger allergitabletter , men kan ikke bruke de jeg har tror jeg :( cetirizin sandoz har jeg. Får vel bare la det klø i øynene og håpe det snart går over av seg selv. Og etter påske får jeg ta en tur på apoteket og høre hva jeg kan ta .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hvorfor skal du ikke ta de? (Spør av ren nysgjerrighet så ikke ta det negativt :) )
Tar selv to tabletter daglig med cetirizin pga kraftig allergi. Og de kommer jeg jo til å fortsette med. Slutter jeg så blir jeg jo nesten dødssyk.

Har lest flere steder at det ofte er bedre å heller ta slike medisiner enn ikke pga at din kropp blir stresset som igjen stresser fosteret.
Forstår at du kanskje vil høre med legen din først. Hva med å ringe legevakten og spørre de?

Hvorfor skal du ikke ta de? (Spør av ren nysgjerrighet så ikke ta det negativt :) )
Tar selv to tabletter daglig med cetirizin pga kraftig allergi. Og de kommer jeg jo til å fortsette med. Slutter jeg så blir jeg jo nesten dødssyk.

Har lest flere steder at det ofte er bedre å heller ta slike medisiner enn ikke pga at din kropp blir stresset som igjen stresser fosteret.
Forstår at du kanskje vil høre med legen din først. Hva med å ringe legevakten og spørre de?
Siden det står at man ikke skal ta de, og de stedene det står hvilke tabletter en kan ta, så er ikke de jeg har på den listen :( og vil ikke ta noe uten å ha hørt først. Heldigvis er plagene vekke nå. De var i grunnen selvpåført, siden jeg koste med en katt :P

Eg får ikkje igjen vinterjakken lengre... :O og så e eg en del svimmel, noen som vet ka d kan være?

babyjente 27 Juli ♡

Eg får ikkje igjen vinterjakken lengre... :O og så e eg en del svimmel, noen som vet ka d kan være?

babyjente 27 Juli ♡
Jeg bekymrer meg litt for hva vi skal gå kledd i til vinteren igjen :P
Je og er en del svimmel. Jeg har lavt blodtrykk da, så tror det kommer av det hos meg

Kjære vene, denne magen! Strutter jo rett ut! Skulle ha på meg en strømpebukse, spjæra over magen :p er så oppblåst hele tiden

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Oj. Så mye snø. Hvor holder du til? Her er det sol og fint vær. Kan ikke huske når det var snø , men så har vi bare hatt ett par dager med snø hele vinteren da. :)

Nordens Paris ;)

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Jeg bekymrer meg litt for hva vi skal gå kledd i til vinteren igjen :P
Je og er en del svimmel. Jeg har lavt blodtrykk da, så tror det kommer av det hos meg

Ja då blir eg inne tror eg! Haha :P

babyjente 27 Juli ♡

Siden det står at man ikke skal ta de, og de stedene det står hvilke tabletter en kan ta, så er ikke de jeg har på den listen :( og vil ikke ta noe uten å ha hørt først. Heldigvis er plagene vekke nå. De var i grunnen selvpåført, siden jeg koste med en katt :P

Hehehe.... ikke så lett å holde seg unna puser heller ;)

[ quote="ØnskerSpireNÅ, post: 17330877, member: 84123"]Ja :D gleder meg sånn til magen vokser . Håper den kommer tidligere denne gangen. Sist kom den ikke litt frem før jeg var 6 mnd :P

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving![/quote]

Spent på når min kommer, veldig tynn og vet at mammaen min var stor med alle sine barn, spennende tid i møte :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp