Skravletråd

Hyyyyyl!!! Fra så sulten til så mett , og kvalm!! Lagde meg kjempe god kveldsmat , men spiste tydeligvis for mye, så nå er jeg bare kvalm. Og det rett før jeg skal sove :( usj

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Uff.. Jeg og merker at jeg er kvalmest på kveldstid.. :/ Utrolig kjedelig.. Får håper du sovner tungt og godt da :D

Uff.. Jeg og merker at jeg er kvalmest på kveldstid.. :/ Utrolig kjedelig.. Får håper du sovner tungt og godt da :D
Jeg var kvalm på kveldstid og natten sist jeg gikk gravid. Utrolig slitsomt, men no kom det heldigvis bare av for mye mat :P

Jeg var kvalm på kveldstid og natten sist jeg gikk gravid. Utrolig slitsomt, men no kom det heldigvis bare av for mye mat :p

Villedende å kalle det morgenkvalme synes jeg :p Hihi, mat må man ha :D

Masse nysnø :)

1397798905785.jpg

På vei til jobb. 2 vakter igjen, så påskeferie til meg.
Vært lite aktiv siste uken. Har kun sovet, jobbet og spist.

♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Her er det to vakter igjen før jeg tar en velfortjent mini ferie :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Vis vedlegget 57771

Det var mye snø ja :) God vakt!

❤️ Desember 2014 ❤️

Oj. Så mye snø. Hvor holder du til? Her er det sol og fint vær. Kan ikke huske når det var snø , men så har vi bare hatt ett par dager med snø hele vinteren da. :)

Tenk at i dag er det akkurat 3 uker siden jeg fikk positiv test <3

❤️ Desember 2014 ❤️

Vis vedlegget 57771

Ble passe gapete når jeg så at det begynte å snø i natt igjen. Alt var jo borte i går :p

God vakt!

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her ble det ikke noe hyttetur på oss pga dårlig vær. :(

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Her er det strålende sol og 15 grader :D Hærlig påskevær! :) Nå er jeg på vei hjem til foreldrene mine :)

Nei og nei og nei! Jeg trenger allergitabletter , men kan ikke bruke de jeg har tror jeg :( cetirizin sandoz har jeg. Får vel bare la det klø i øynene og håpe det snart går over av seg selv. Og etter påske får jeg ta en tur på apoteket og høre hva jeg kan ta .

Ny dag, nye muligheter :D hva skal dere flotte damer idag? Her skal jeg avgårde å spise påskeribbe (faktisk :p..) hos søsteren til samboeren :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Ingen planer her. Kommet hjem fra jobb og ligger nå på sofaen. Bekkenet er som smått begynt å krangle litt spesielt idag etter 4 tidligvakter på rad på jobb med mye gåing og tunge løft og mye bøying.
Må vel få laget litt mat men trur den hjemnelaga pizzaen som sto på menyen utgår. Glemte ta opp karbonadedeig fra fryseren og er så mye arbeid. Blir nok noe enklere som tomatsuppe eller rundstykker med eggerøre og bacon. :)

Fikk panikk hos mormor, masse rødt på papiret men så jo etterpå at hun hadde jule dopapir som var nesten helt rødt :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg gleder meg sånn til desemberdamene begynner å legge ut bilder av en voksende mage ❤️:D

Jeg også! Så koselig det blir :D

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp