Skravletråd

Kjenner jeg sitter med sommerfugler i magen hele tiden nå som ul nærmer seg! Enten blir det en perfekt bursdagsgave eller så blir det en fryktelig trist bursdag noen dager senere. Hjertet må ha klart å begynne å slå <3

Sent from my iPad using BV Forum

Tenkte jeg fikk presentere meg. For, for første gang ser det daktisk ut til at ting skal gå bra og ingen lure spire. For dette er faktisk 8 gangen jeg sitter med en positiv test i hånda uten å ha fått et nirk. Har vært igjennom 6 sa, 1 exu og nå. Siden jeg har mistet så mange ganger pluss at samboer har dårlige svømmere så ville de ha oss på assistert befruktning. Første forsøket endte da i den exu'n. Nå pæ andre forsøk så fikk jeg satt tilbake to egg. Denne gangen er jeg veldig optimistisk på at alt skal gå bra. Hcg verdiene mine var flotte, så til og med de på sykehuset mener at dette kommer til å gå veien. Og til nå har jeg ikke hatt moen tegn på at jeg skal miste så det er veldig betryggende. Jeg er ikke mer enn 4+1. Men normalt sett har jeg begynt å blø onnen denne tiden og miste etter hvert. Denne gangen har jeg kun spottet to ganger. Og alt virker til å være tipp topp :) Så da må det jo bare gå bra. Men håper det kun er en og ikke to som har festet seg. Men tar gladelig i mot to også :)

Koselig at du nå er her med oss!
Riktig velkommen og ikke minst gratulerer med lille spire :):Heartpink

Kjenner jeg sitter med sommerfugler i magen hele tiden nå som ul nærmer seg! Enten blir det en perfekt bursdagsgave eller så blir det en fryktelig trist bursdag noen dager senere. Hjertet må ha klart å begynne å slå <3

Det er jo ingenting som tyder på noe annet enn at hjertet slår hvertfall :D Gleder meg veldig på dine vegner :)

Det er jo ingenting som tyder på noe annet enn at hjertet slår hvertfall :D Gleder meg veldig på dine vegner :)
Skal bli sååå spennende! Når skulle du igjen?

Kommer sikkert til å gå bra :)

Skal bli sååå spennende! Når skulle du igjen?

Jeg skal ikke før 21. mai, så det er hele 5 uker til :eek: Vet ikke hva jeg tenkte med når jeg bestilte time :p

Jeg skal ikke før 21. mai, så det er hele 5 uker til :eek: Vet ikke hva jeg tenkte med når jeg bestilte time :p
Du må jo få time tidligere :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Er det flere som merker at hår og negler vokser fortere? Jeg har aldri fått lange fine negler før men nå har de blitt så lange og kjempe fine! Noe som ikke er like fint er håret på leggene mine :p Har såvidt hatt hår der før, har aldri syntes men nå har de blitt helt svarte og kjempe lange! Mannen holdt på å le seg ihjel istad :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Du må jo få time tidligere :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Hehe, skulla jo det! Men jeg har så lyst å ha med samboeren og han kommer ikke hjem før ut i mai, og når man da ser forskjellen på ul-bildene fra uke 9 og 10 så var jeg igrunnen ikke i tvil :p Det er jo sååå mye som skjer de ukene og igrunnen skulla jeg venta til uke 12, men så realistisk var jeg, det ble for lenge å vente:p

Hehe, skulla jo det! Men jeg har så lyst å ha med samboeren og han kommer ikke hjem før ut i mai, og når man da ser forskjellen på ul-bildene fra uke 9 og 10 så var jeg igrunnen ikke i tvil :p Det er jo sååå mye som skjer de ukene og igrunnen skulla jeg venta til uke 12, men så realistisk var jeg, det ble for lenge å vente:p
Jaa, det skjønner jeg :) Jeg skal i uke 12 og :) Det er ikke noe tvil engang :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Er det flere som merker at hår og negler vokser fortere? Jeg har aldri fått lange fine negler før men nå har de blitt så lange og kjempe fine! Noe som ikke er like fint er håret på leggene mine :p Har såvidt hatt hår der før, har aldri syntes men nå har de blitt helt svarte og kjempe lange! Mannen holdt på å le seg ihjel istad :p

❤️ Desember 2014 ❤️

Har ikke merka noe på hodet enda, men leggene ja! Og hårene på magen/veiviseren har plutselig bestemt seg for å bli svarte.. :mad:

Har ikke merka noe på hodet enda, men leggene ja! Og hårene på magen/veiviseren har plutselig bestemt seg for å bli svarte.. :mad:
Ja, for ikke å snakke om veiviseren :p lekkert Hehe :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Jaa, det skjønner jeg :) Jeg skal i uke 12 og :) Det er ikke noe tvil engang :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Ja, jeg lurer på å dra en gang til før oul, men får se :) Da blir det eventuelt i uke 16 og da er det så nært opp mot oul uansett :) Det er noe dritt når de mannfolka jobber turnus, blir liksom 4 uker man ikke får gjort noe :p Jeg har litt lyst på 3d, men viste samboeren bilder fra 3d ultralyd og han var ganske bestemt på at det, det skulle ikke han :p Da ville han heller vente til babyen kom ut :p Haha :p

Ja, for ikke å snakke om veiviseren :p lekkert Hehe :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Kjempe! :p Jeg venter fortsatt på den berømte gravidgløden og det som skal gjøre meg vakker :p

Ja, jeg lurer på å dra en gang til før oul, men får se :) Da blir det eventuelt i uke 16 og da er det så nært opp mot oul uansett :) Det er noe dritt når de mannfolka jobber turnus, blir liksom 4 uker man ikke får gjort noe :p Jeg har litt lyst på 3d, men viste samboeren bilder fra 3d ultralyd og han var ganske bestemt på at det, det skulle ikke han :p Da ville han heller vente til babyen kom ut :p Haha :p
3 D er jo så morsomt! Skjønner godt det blir vanskelig med turnus. Hvordan blir det når du nærmer deg fødsel? Kan du risikere å føde uten han?

❤️ Desember 2014 ❤️

Kjempe! :p Jeg venter fortsatt på den berømte gravidgløden og det som skal gjøre meg vakker :p
Den har ikke kommet hit gitt

❤️ Desember 2014 ❤️

3 D er jo så morsomt! Skjønner godt det blir vanskelig med turnus. Hvordan blir det når du nærmer deg fødsel? Kan du risikere å føde uten han?

❤️ Desember 2014 ❤️

Jeg har litt lyst på 3d, så får prøve å overtale ham ;) Det håper jeg virkelig ikke! :P Tror de har krav på fri 2 uker før og 2 uker etter termindatoen, sånn at de er hjemme i det tidsrommet hvor fødsel kan skje :) Her tror jeg det klaffer akkurat sånn at han da er hjemme i 3 måneder, altså hele november, desember og januar :) Så det passet veldig bra :) Det er verre med pappaperm.. men han er jo så mye hjemme uansett :)

Hyyyyyl!!! Fra så sulten til så mett , og kvalm!! Lagde meg kjempe god kveldsmat , men spiste tydeligvis for mye, så nå er jeg bare kvalm. Og det rett før jeg skal sove :( usj

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Back
Topp