Skravletråd

Ja, det liker jeg og :) Som førstegang har jeg jo null erfaring med utstyr :) Men tenker at det som er bra for noen ikke passr for andre og omvendt.. det er mye som er veldig individuelt og som man bare må gjøre seg erfaringer med selv :) Men liker å hvertfall vite at det jeg kjøper er trygt for babyen :)

Ja, sant det.. Som du sier, så lenge det er trygt så må man vel sikkert bare teste litt hva som funker for en :)

Oi, ja.. Har jeg ikke tenkt på engang.. Bortsett fra at jeg har sett på en del ulltøy, litt priser og sånn.. Men kanskje lurt som du sier å vente med å storhandle klær til babyen er født :)

Min ble født over gjennomsnittet stor,så mye av de helt nyfødt klærne ble ikke brukt! Så det var skikkelig bom..også gulpet han masse,så trengte mye flere body enn vi hadde kjøpt inn samt kluter å smekke i bøttevis!
Det gikk mest i body å strømpebukse og buksa da ;-)
Det største bomkjøpet vårt var vel gynge/vippestolen som han nektet å sitte i,å det beste var babycallen :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Hvordan går det på jobb nå? Får du det litt mer tilrettelagt eller?
Nope! Overhode ikke. Men jeg bare bruker lang tid jeg, prøver å ta det helt med ro. Så skal jeg heller ta opp med legen etter 12 uke hva hun synes :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Ja, sant det.. Som du sier, så lenge det er trygt så må man vel sikkert bare teste litt hva som funker for en :)
Men gode og dårlige erfaringer tas mot med åpne armer :D

Nope! Overhode ikke. Men jeg bare bruker lang tid jeg, prøver å ta det helt med ro. Så skal jeg heller ta opp med legen etter 12 uke hva hun synes :)

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hørest tungt ut å ikke få noe tilrettelagt.. både fysisk og psykisk tungt sikkert :( Bra du tilpasser litt selv :)

Min ble født over gjennomsnittet stor,så mye av de helt nyfødt klærne ble ikke brukt! Så det var skikkelig bom..også gulpet han masse,så trengte mye flere body enn vi hadde kjøpt inn samt kluter å smekke i bøttevis!
Det gikk mest i body å strømpebukse og buksa da ;-)
Det største bomkjøpet vårt var vel gynge/vippestolen som han nektet å sitte i,å det beste var babycallen :)

Hvor mye klær skal babyene ha på seg på vinteren da? :p

Hvor mye klær skal babyene ha på seg på vinteren da? :p

Holdt med ullstrømpebukse,overall eller en genser og bukse med fot her.samt tynne votter å lue. også en sånn fleeceoverall over der igjen også inni posen i de kaldeste dagene. Men min var veldig varm av seg da,så måtte iblant ta av det øverste laget..

Holdt med ullstrømpebukse,overall eller en genser og bukse med fot her.samt tynne votter å lue. også en sånn fleeceoverall over der igjen også inni posen i de kaldeste dagene. Men min var veldig varm av seg da,så måtte iblant ta av det øverste laget..

Ok :) Synes det er så vanskelig å vite hva de skal ha på seg for å ikke være for varme eller for kalde :)

Ok :) Synes det er så vanskelig å vite hva de skal ha på seg for å ikke være for varme eller for kalde :)

Bare kjenne etter bak nakken,så merker du fort det :-)
Dessuten er babyer som regel kald på fingre å tær uansett,selv om de ikke fryser..derfor nakken man skal sjekke. så vet du det :-)

Bare kjenne etter bak nakken,så merker du fort det :)
Dessuten er babyer som regel kald på fingre å tær uansett,selv om de ikke fryser..derfor nakken man skal sjekke. så vet du det :)

Greit å vite :) Kjenner at det er godt vi har 9 måneder på å forberede oss på å bli foreldre :p

Melder meg inn her jeg da... Noe uventet og med blandede følelser....:oops:
40 år gammel trebarnsmor....
Ser dere diskuterer utstyr og klær... Er enig i at det kan lønne seg å kjøpe etterhvert. Body og strømpebukse er bra. En tynn ulldress også. Det viktigste er kanskje en god pose i vogna. Veldig fornøyd med voksiposene.

Ser dere diskuterer utstyr og klær... Er enig i at det kan lønne seg å kjøpe etterhvert. Body og strømpebukse er bra. En tynn ulldress også. Det viktigste er kanskje en god pose i vogna. Veldig fornøyd med voksiposene.
Velkommen og gratulerer! :D
Vognpose er jo også noe som jeg synes er vanskelig :p Haha, alt er vanskelig :P

Velkommen skal du være! :D Godt med flere med erfaring :D

Velkommen skal du være :-)
Og gratulerer så mye!!!

Hadde vært kjekt om du kunne laget deg et gjenkjennelig nick,så vi vet hvem du er her inne.Bare et tips altså ;-)
Hvor langt er du på vei ?

Det jeg kjøpte for mye av sist var bodyer med korte armer og fikk en del klær med hette på , de tingene ble veldig lite brukt .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Det jeg kjøpte for mye av sist var bodyer med korte armer og fikk en del klær med hette på , de tingene ble veldig lite brukt .

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Ja, lange ermer er vell det som er tingen på en vinterbaby :p Hette har jeg og hørt er upraktisk, samme med kjoler som ikke henger fast i bodyen :) Hvordan er det med omslagsbody vs vanlig body?

Noen som har noen sider med fine strikkeoppskrifter til baby? Legge inn bestilling hos svigermor på sikt :P

Velkommen skal du være :)
Og gratulerer så mye!!!

Hadde vært kjekt om du kunne laget deg et gjenkjennelig nick,så vi vet hvem du er her inne.Bare et tips altså ;-)
Hvor langt er du på vei ?

Får ikke til å gjøre d på ipaden... Har prøvd... Må nok finne frem pc'n.. Har foreløpig termin 3. Desember.

Back
Topp