Skravletråd

Gud så trøtt :p Kunne sovna stående på jobb nå...

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Gud så trøtt :p Kunne sovna stående på jobb nå...

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Hvordan går det på jobb nå? Får du det litt mer tilrettelagt eller?

Ja, har aldri vært så engstelig før :p Lurer hele tiden på om det går bra med lille.. om jeg har trent for hardt, om jeg drikker for lite vann, om jeg får i meg nok grønnsaker osv. :p Det er kanskje et begynnende morsinstinkt? :)

Det er vel det ja mioen ♥

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Samme her. Engster meg hele tiden. Derfor må jeg ha noe å gjøre på hele tiden også, men det er utrolig vanlig med de tunge øynene ;) Hehe

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Samme her. Engster meg hele tiden. Derfor må jeg ha noe å gjøre på hele tiden også, men det er utrolig vanlig med de tunge øynene ;) Hehe

En ting jeg har lest opp til flere ganger er at vi må lytte til kroppens signaler, derfor ligger jeg langflat akkurat nå :p Haha :p

En ting jeg har lest opp til flere ganger er at vi må lytte til kroppens signaler, derfor ligger jeg langflat akkurat nå :p Haha :p
Hehe, ja det er jo greit å lytte til kroppen ;) jeg gjør bare rolige ting da. Som film, håndarbeid, lesing eller lett husarbeid ;)

Er det noen flere som har begynt å se på utstyr til babyen? Typ bilstol, barnevogn.. Eller som eventuelt har noe tips angående sånt til en som er litt ny i "gamet"? :D

Det er en utrolig fin og rolig hunderase :)

Ja nydelige er dem. Og så mye hund i en liten kropp, tror ikke jeg klarer å slite ut min engang :P Da er jeg dødssliten først hvertfall :P

Hehe, ja det er jo greit å lytte til kroppen ;) jeg gjør bare rolige ting da. Som film, håndarbeid, lesing eller lett husarbeid ;)

Ja, men skal også innrømme at det gjør godt å komme seg ut i frisk luft og bevege seg litt også :) Innimellom slaga ;)

Er det noen flere som har begynt å se på utstyr til babyen? Typ bilstol, barnevogn.. Eller som eventuelt har noe tips angående sånt til en som er litt ny i "gamet"? :D
Har begynt å lese på tester og se på priser og sånn :) Ser også på mål (på barneseng og stellebord) for å se hva vi faktisk har plass til :p Har hvertfall god til til å finne det beste til den beste prisen, for kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter oul :)

Beste rådet jeg kan komme med er; kjøp de store å viktige tingene som man må ha,vent med resten til baby er født!
Butikkene er åpne da også :-p
Også vet man ikke str på baby og hva slags baby du får ;-)
Da slipper man å kjøpe unødvendige ting samt at det er veldig kos å handle med lille også :-)
Ellers så er ull gull!!

Har begynt å lese på tester og se på priser og sånn :) Ser også på mål (på barneseng og stellebord) for å se hva vi faktisk har plass til :p Har hvertfall god til til å finne det beste til den beste prisen, for kommer nok ikke til å kjøpe noe før etter oul :)

hehe, nei ikke jeg heller.. Men syns det er så greit å få litt råd av hva som er bra, eventuelt hva man burde styre unna og sånn.. men som du sier, vi har jo enda goood tid :D

Jeg har sett på litt ting, men kun på gøy. Får heller begynne å se for alvor når jeg er kommet halvveis . Klarer fremdeles ikke å tro at jeg er gravid :-P

Beste rådet jeg kan komme med er; kjøp de store å viktige tingene som man må ha,vent med resten til baby er født!
Butikkene er åpne da også :p
Også vet man ikke str på baby og hva slags baby du får ;-)
Da slipper man å kjøpe unødvendige ting samt at det er veldig kos å handle med lille også :)
Ellers så er ull gull!!

Oi, ja.. Har jeg ikke tenkt på engang.. Bortsett fra at jeg har sett på en del ulltøy, litt priser og sånn.. Men kanskje lurt som du sier å vente med å storhandle klær til babyen er født :)

hehe, nei ikke jeg heller.. Men syns det er så greit å få litt råd av hva som er bra, eventuelt hva man burde styre unna og sånn.. men som du sier, vi har jo enda goood tid :D
Ja, det liker jeg og :) Som førstegang har jeg jo null erfaring med utstyr :) Men tenker at det som er bra for noen ikke passr for andre og omvendt.. det er mye som er veldig individuelt og som man bare må gjøre seg erfaringer med selv :) Men liker å hvertfall vite at det jeg kjøper er trygt for babyen :)

Jeg har sett på litt ting, men kun på gøy. Får heller begynne å se for alvor når jeg er kommet halvveis . Klarer fremdeles ikke å tro at jeg er gravid :p

Har ikke akkurat gått opp for meg heller.. men det er vel helst det at jeg har så minimalt med tegn på at jeg er gravid :P

Back
Topp