Skravletråd

Ja, lange ermer er vell det som er tingen på en vinterbaby :p Hette har jeg og hørt er upraktisk, samme med kjoler som ikke henger fast i bodyen :) Hvordan er det med omslagsbody vs vanlig body?
Jeg kommer definitivt til å kjøpe flere omslagsbodyer denne gangen , hvertfall i begynnelsen :) de er helt supre å ta av og på :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!

Hørest tungt ut å ikke få noe tilrettelagt.. både fysisk og psykisk tungt sikkert :( Bra du tilpasser litt selv :)
Ja, det er fryktelig slitsomt, mest psykisk! Hormonell fra før av, gråter for mye :p Håper legen sier jeg ikke skal fortsette

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)

Jeg kommer definitivt til å kjøpe flere omslagsbodyer denne gangen , hvertfall i begynnelsen :) de er helt supre å ta av og på :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Det er det jeg og har tenkt å kjøpe mest av :) Men så er det jo så mange fine vanlige også, så må nok ha noen av de og :p

Ja, det er fryktelig slitsomt, mest psykisk! Hormonell fra før av, gråter for mye :p Håper legen sier jeg ikke skal fortsette

❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
Uff, ja.. Virker slitsomt.. Og veldig slitsomt å ikke ha noe fast, sikkert.. Man føler kanskje at man faller litt imellom og ikke har noen rettigheter.. :confused:

Yepp,da er det enklere å bare tre den over hodet! De blir veldig aktive veldig fort hihi :)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Hehe, så omslagsbodyer i bare de minste størrelsene da kanskje? :P Jeg må skrive en liste :D

Hihi, tusen takk :D Da skal jeg kikke litt :)

Hehe, så omslagsbodyer i bare de minste størrelsene da kanskje? :P Jeg må skrive en liste :D

Ja jeg mener så utifra erfaring :-)
Gjør det,veldig lurt det.
Må begynne selv snart,så fort å når/hvis vi vet kjønnet ;-)
Man glemmer så fort

Ja jeg mener så utifra erfaring :)
Gjør det,veldig lurt det.
Må begynne selv snart,så fort å når/hvis vi vet kjønnet ;-)
Man glemmer så fort

Jeg må lage lister for å føle at jeg har oversikten jeg :P Blir helt kaos i hodet uten :P

Tenkte jeg fikk presentere meg. For, for første gang ser det daktisk ut til at ting skal gå bra og ingen lure spire. For dette er faktisk 8 gangen jeg sitter med en positiv test i hånda uten å ha fått et nirk. Har vært igjennom 6 sa, 1 exu og nå. Siden jeg har mistet så mange ganger pluss at samboer har dårlige svømmere så ville de ha oss på assistert befruktning. Første forsøket endte da i den exu'n. Nå pæ andre forsøk så fikk jeg satt tilbake to egg. Denne gangen er jeg veldig optimistisk på at alt skal gå bra. Hcg verdiene mine var flotte, så til og med de på sykehuset mener at dette kommer til å gå veien. Og til nå har jeg ikke hatt moen tegn på at jeg skal miste så det er veldig betryggende. Jeg er ikke mer enn 4+1. Men normalt sett har jeg begynt å blø onnen denne tiden og miste etter hvert. Denne gangen har jeg kun spottet to ganger. Og alt virker til å være tipp topp :) Så da må det jo bare gå bra. Men håper det kun er en og ikke to som har festet seg. Men tar gladelig i mot to også :)

Tenkte jeg fikk presentere meg. For, for første gang ser det daktisk ut til at ting skal gå bra og ingen lure spire. For dette er faktisk 8 gangen jeg sitter med en positiv test i hånda uten å ha fått et nirk. Har vært igjennom 6 sa, 1 exu og nå. Siden jeg har mistet så mange ganger pluss at samboer har dårlige svømmere så ville de ha oss på assistert befruktning. Første forsøket endte da i den exu'n. Nå pæ andre forsøk så fikk jeg satt tilbake to egg. Denne gangen er jeg veldig optimistisk på at alt skal gå bra. Hcg verdiene mine var flotte, så til og med de på sykehuset mener at dette kommer til å gå veien. Og til nå har jeg ikke hatt moen tegn på at jeg skal miste så det er veldig betryggende. Jeg er ikke mer enn 4+1. Men normalt sett har jeg begynt å blø onnen denne tiden og miste etter hvert. Denne gangen har jeg kun spottet to ganger. Og alt virker til å være tipp topp :) Så da må det jo bare gå bra. Men håper det kun er en og ikke to som har festet seg. Men tar gladelig i mot to også :)
Velkommen hit :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Forstår jeg må følge med på anbefalingene siden dette blir min første :)

Velkommen skal du være :D

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen og gratulerer! :D Håper spiren sitter hele veien <3

Back
Topp