Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Oi, var jo ikke nødvendig at min store frokostsynd kom tre ganger da
Hvilken valp har du da? NyskjerrigGod morgen dagen idag skal bare tilbringes mest mulig i ro. Er så sliten. Må nok en del turer ut i regnet med valpen. Og strikke ferdig teppet jeg har begynt på
Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Næmmen! Så søt! <3
Deilig med sånne dager hvor man bare kan ta det med roHer blir det snart matlaging til smån og ellerd bare ta det helt med ro!
God lesing ;-)
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Deilig med sånne dager hvor man bare kan ta det med ro
Det må jeg og, det kom jeg på nåJeg ser på film mens jeg strikker tenkte å snart sette på en maskin med klær også hvis jeg gidder
Hehe, jeg har aldri vært så stillesittende som jeg er nå jeg! Forstår ikke at det går and å være så trøtt og sliten hele tiden Tar på å lage et barnJeg sitter sjeldent-les aldri hehe
Så føler jeg trenger det nå.
Og btw så står jeg når jeg skrev dette haha
Hehe, jeg har aldri vært så stillesittende som jeg er nå jeg! Forstår ikke at det går and å være så trøtt og sliten hele tiden Tar på å lage et barn
Når det først er gjort er det ingen vei tilbake HahaJa det kan du si
Jeg er stuptrøtt selv,livredd for å sette meg ned for deretter å bli liggende på sofa zzzzz :-D
Jeg ligger bare å sløver selv.. Føler meg sååååå latHehe.. Samme her. Kan ikke huske sist jeg brukte så nye tid i sofaen og nå kom trøttheten kastene over meg igjen.
Når det først er gjort er det ingen vei tilbake Haha
Ja, har aldri vært så engstelig før Lurer hele tiden på om det går bra med lille.. om jeg har trent for hardt, om jeg drikker for lite vann, om jeg får i meg nok grønnsaker osv. Det er kanskje et begynnende morsinstinkt?Hahaha *ler*
Er mye rart man skal frykte