Skravletråd

Oi, var jo ikke nødvendig at min store frokostsynd kom tre ganger da :p

God morgen :) dagen idag skal bare tilbringes mest mulig i ro. Er så sliten. Må nok en del turer ut i regnet med valpen. Og strikke ferdig teppet jeg har begynt på :)

Desember 2014 spire - etter 6 års prøving!
Hvilken valp har du da? Nyskjerrig;)

Sent from my GT-I9295 using BV Forum mobile app

Ja hun er herlig :) det bildet ble tatt i går, hun har egentlig ikke lov å være i sofaen, så hun snek seg opp og ka seg fort til å sove oppå puten ;) lille luringen.

Men må innrømme at jeg gleder meg til valpetiden er ferdig :)

Hva gjør dere i dag? :) Her tror jeg det blir litt skolearbeid.. :( Har utsatt det såpass lenge at nå må jeg bare få det gjort :p

Her blir det snart matlaging til smån og ellerd bare ta det helt med ro!

God lesing ;-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Her blir det snart matlaging til smån og ellerd bare ta det helt med ro!

God lesing ;-)

Deilig med sånne dager hvor man bare kan ta det med ro :)

Jeg ser på film mens jeg strikker :) tenkte å snart sette på en maskin med klær også hvis jeg gidder ;)

Det må jeg og, det kom jeg på nå :p

Jeg sitter sjeldent-les aldri hehe :p
Så føler jeg trenger det nå.
Og btw så står jeg når jeg skrev dette haha

Hehe, jeg har aldri vært så stillesittende som jeg er nå jeg! Forstår ikke at det går and å være så trøtt og sliten hele tiden :eek: Tar på å lage et barn :p

Hehe, jeg har aldri vært så stillesittende som jeg er nå jeg! Forstår ikke at det går and å være så trøtt og sliten hele tiden :eek: Tar på å lage et barn :p

Ja det kan du si :-)

Jeg er stuptrøtt selv,livredd for å sette meg ned for deretter å bli liggende på sofa :-p zzzzz :-D

Hehe.. Samme her. Kan ikke huske sist jeg brukte så nye tid i sofaen :-P og nå kom trøttheten kastene over meg igjen.

Ja det kan du si :)

Jeg er stuptrøtt selv,livredd for å sette meg ned for deretter å bli liggende på sofa :p zzzzz :-D

Når det først er gjort er det ingen vei tilbake :P Haha

Hehe.. Samme her. Kan ikke huske sist jeg brukte så nye tid i sofaen :p og nå kom trøttheten kastene over meg igjen.

Jeg ligger bare å sløver selv.. :P Føler meg sååååå lat :P

Hahaha *ler*
Er mye rart man skal frykte :p

Ja, har aldri vært så engstelig før :p Lurer hele tiden på om det går bra med lille.. om jeg har trent for hardt, om jeg drikker for lite vann, om jeg får i meg nok grønnsaker osv. :p Det er kanskje et begynnende morsinstinkt? :)

Back
Topp